Gå til innhold

Superbillig Eos 30D eller bare en feil?


Anbefalte innlegg

nettavisens hovedside ligger det en annonse hvor det er et Canon EOS 30D kit m/2GB minnebrikke til 6.995,-! Dette er mye billigere enn prisen som man finner på Lefdals hjemmsider.

 

Jeg måtte trykke refresh 3 ganger før riktig Lefdal-annonse kom fram (i høyre marg)

 

På Lefdals hjemmesider er prisen 9495,-, som også er billig.

Endret av fishlake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På nettavisens hovedside ligger det en annonse hvor det er et Canon EOS 30D kit m/2GB minnebrikke til 6.995,-! Dette er mye billigere enn prisen som man finner på Lefdals hjemmsider.

7786621[/snapback]

 

Kommer jo en oppfølger til 30d snart, men det skulle være litt for tidlig ute med å dumpe prisene. Har egentlig ikke sett så mye dumping av priser på utgående modeller, de holder seg bra i pris (ref. Nikon D70s, D50, Canon 350D).

 

Hvem er det som hadde annonsen? Ser den ikke der nå.

 

Telcontar

Lenke til kommentar
På nettavisens hovedside ligger det en annonse hvor det er et Canon EOS 30D kit m/2GB minnebrikke til 6.995,-! Dette er mye billigere enn prisen som man finner på Lefdals hjemmsider.

7786621[/snapback]

 

Så det jeg og, det er billig :)

 

Andreas

7786694[/snapback]

 

På bildet er det en 400D det er bilde av. Kan nesten ikke tro annet enn at det er en feil.

 

Stig

Lenke til kommentar

Ringte nettopp til Lefdal kundeservice og fikk kjøpt det til den prisen via telefon! Og med gratis levering og Canons cashback promotion kommer det på totalt for 30d, 2gb minnekort og 18-55mm:

 

6995 - 1200 = 5795kr!!

 

Må si meg godt fornøyd med dagens handel. :)

 

 

Edit: Det må jo være en feil og at det skulle vært 400d kit. Prisen er jo billigere enn jeg måtte betalt for billigste 400d hus i prisguiden!

Endret av Hefla
Lenke til kommentar
Ringte nettopp til Lefdal kundeservice og fikk kjøpt det til den prisen via telefon!  Og med gratis levering og Canons cashback promotion kommer det på totalt for 30d, 2gb minnekort og 18-55mm:

 

6995 - 1265 = 5730kr!!

 

Må si meg godt fornøyd med dagens handel. :)

 

 

Edit:  Det må jo være en feil og at det skulle vært 400d kit.  Prisen er jo billigere enn jeg måtte betalt for billigste 400d hus i prisguiden!

7787132[/snapback]

 

 

Prøvde samme bestillingen selv, og fikk beskjed om at det var Nettavisen som hadde rotet med et 6 og 9 tall front. Ergo fikk jeg ikke bestillt :(

Lenke til kommentar
Gratulerer Hefla, sykt bra kjøp! Kit objektivet 18-55mm er ikke all verdens, men kan hende du får ett fint/bra eksemplar. :) Evt bytte objektiv, uannsett knallpris!! :)

7787591[/snapback]

 

Er superfornøyd :) Klarer ikke å vente med å få fingrene i det! 18-55mm kommer nok aldri til å få sitte på kameraet, har allerde et 350d med sigma 17-70mm ;)

Lenke til kommentar

For å rydde opp i de villeste spekulasjonene her så kan jeg si følgende;

 

- Bilde var et EOS400DKIT

- Teksten var EOS30DKIT

- Prisen var 6995,-

- HEFLA vil få EOS30DKIT til 6995,-

- Det var en kommunikasjonsfeil mellom Lefdal og Nettavisen

- Normalpris på EOS30DKIT er 9495,- som fortsatt er lavest i markedet.

 

Da håper jeg det svarer på de fleste spørsmålene deres:-)

Lenke til kommentar

Ringte lefdal nå for å høre om de hadde et sendingsnr til meg og for å fiske litt på om de faktisk sender det. Karen jeg pratet med begynte å mumle noe om kansellert ordre og satte meg på hold. Da han kom tilbake til meg sa han at jeg kom til å få det til den prisen og at det ville bli sendt i morgen...

 

Stiller ganske sterkt siden jeg ikke kjøpte via nettet, men pratet med en kundebehandler. Den gangen elkjøp feilpriset ps2 til 1kr fikk faktisk de som hadde pratet med kundeservice den til den prisen.

Lenke til kommentar
Prøvde samme bestillingen selv, og fikk beskjed om at det var Nettavisen som hadde rotet med et 6 og 9 tall front.  Ergo fikk jeg ikke bestillt  :(

7787197[/snapback]

Litt urettferdig å klandre Nettavisen for en annonse som høyst sannsynlig er bestilt av Lefdal. Tipper at Lefdal ikke har egne designere og har bestilt annonsen fra noen andre, men likevel er det Lefdal som godkjenner og videresender den ferdige annonsen rundt om, i dette tilfellet til Nettavisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...