Gå til innhold

Slutten På Dreamfall *spoiler tråd*


Anbefalte innlegg

Spillet\filmen slutter for meg med fler spørsmål en svar.

 

 

*Minner igjen om at dette er en spoiler tråd*

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Hun fikk ut søsteren sin (den hvite kvinnen som haddet besøkt henne var det dragekvinnen fra Dark biblioteket?) fra drømme maskinen men hva som skjedde videre med den paralelle universet\verden etter April døde og falt i vannet fortelles det ingentig om, de eneseste vi får et glimt av er torden skyer rundt det hellige tårnet i byen som ble invadert.

 

Drømme maskinen ble lansert 3 mnd for sent pga Zoe (Bedre margin en ATi har hatt i det siste med andre ord) så hva ble egentlig utrettet der.

 

Slik jeg ser det da ble ingentig stoppet\utrettet av hovedpersonene i dette spillet\filmen (spillet gikk jo for det meste av seg selv, så ble mer film til tider).

 

Raza (Hvar det ikke det han het, typen til Zoe) besøkte henne på sykhuset på slutten, zoe fortalte da faren i drømme tilstand at det ikke var Raza han snakket med. Hvem kan han da være?

 

Er jo flott med filmer\spill som slutter åpent, men dette ble litt for åpent for meg da jeg ikke fikk noenting ut av slutten.

 

 

Så har noen andre noen slutt poeng og komme med?

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, kjøpte meg drømmefall her om dagen. Kommet meg godt inn i det, og det er en morsom historie. Sitter litt fast nå, tenkte kanskje jeg kunne spørre her istede for å lage en ny tråd elno..

 

Vel, kommet dit hvor jeg blir lurt av Marcus og entrer den "magiske dimensjonen" til den parallelle verdenen Arcaria(?) hvor jeg skal trykke på tre magiske tegn på en vegg som hver og en spiller forskjellige toner.. Den viser jo foskjellige "komboer", men når jeg følger disse skjer det nada... Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Hm, kjøpte meg drømmefall her om dagen. Kommet meg godt inn i det, og det er en morsom historie. Sitter litt fast nå, tenkte kanskje jeg kunne spørre her istede for å lage en ny tråd elno..

 

Vel, kommet dit hvor jeg blir lurt av Marcus og entrer den "magiske dimensjonen" til den parallelle verdenen Arcaria(?) hvor jeg skal trykke på tre magiske tegn på en vegg som hver og en spiller forskjellige toner.. Den viser jo foskjellige "komboer", men når jeg følger disse skjer det nada... Noen som kan hjelpe?

7795053[/snapback]

 

Du må gå ned og høre på den låten som spilles når du plasserer det egget oppå alteret. Så tar du "use" på den igjen sånn at det vannet kommer ned eller hva det nå var, også skal det komme en melodi. Husk den melodien og bruk den oppe ved de tegnene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...