Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Kjærlighetssorg - Hva skal man gjøre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det synes jeg blir helt feil.. Har hørt at å slette ting gjør bare vondt verre. Ta vare på det fine dere hadde sammen og tenk på det. Men samtidig ikke sitte og lese meldinger, se på bilder osv hele tiden. Det gjør også bare vondt verre tipper jeg.

 

Men du spurte ikke om eksen hadde vært der, og om de hadde noe på gang igjen? (eller har jeg bare misforstått det du har skrevet?)

Har hun sagt at eksen har vært der, og det en del?

Lenke til kommentar
Bør jeg gå videre og prøve med hun nye, eller la tiden gå å se hva som skjer?

7816512[/snapback]

La hun nye bli en venninne til å begynne med. Ikke kjør på for raskt. Det vil bare bli et "rebound" forhold da. Bli bedre kjent med hun nye og du vil se at det er andre jenter der ute som er minst like gode, om ikke bedre ;)

Lenke til kommentar

Jeg ville iallfall gjort som Arizard sier, slette nummeret, blokke/slette msn-en og bare stenge hun ute av livet ditt. Hvis hun vil ha deg, kommer hun nok til å ta kontakt med deg og jeg tror du bare gjør vondt verre når du sender henne meldinger ( og maser? ) hele tiden. Legg merke til at det bare er det JEG ville gjort

Lenke til kommentar

Ok, jeg skal forsøke å gjøre dette så klart som overhodet mulig:

 

SLUTT Å TENK PÅ HVA HUN MÅTTE FØLE, TRO OG SYNS!

 

Hadde vi vært telepater så hadde dette løst seg helt fint, men siden vi ikke er det så er det håpløst å prøve å finne ut hva et annet menneske tenker.

Du har dessuten med følelser å gjøre her, et menneskelig aspekt som blankt nekter å adlyde den rasjonelle tankegangen og logikken du bruker for å prøve å forstå.

Følelser kan være komplett irrasjonelle, og logisk sans kommer til -veldig- kort i det løpet.

 

Og mens jeg er innom caps her:

 

SLUTT Å JAGE HENNE!

 

Slutt å sende meldinger, slutt å spør om hun vil komme på besøk, slutt å fiske etter om hun har noen andre. Slutt, slutt, slutt! Kvinner har én respons til slik oppførsel, og det er "trekk unna og spill kostbar."

Hvorfor?

Fordi du demonstrerer at du -trenger- henne, og hun vet eksakt hvor hun har deg om hun skulle få lyst til å stikke bortom igjen. Dermed er du blitt forutsigbar og kjedelig, og rutine er blant de største følelsesdreperne som finnes.

 

Og som sagt, slutt å analysere alt i håp om å finne ett ørlite hint om hvorvidt hun liker deg eller ikke. Fornuft funker ikke i dette spillet, tro meg.

 

For eksempel, hvis du bare dropper all kontakt en uke eller to så sier din fornuftige hjerne at hun vil miste interessen.

Dette stemmer... hvis hun har kommet over deg, aldri var virkelig forelsket eller har gått tilbake til eksen.

Hvis hun fremdeles har et snev av følelser for deg og vil ha deg så er sannsynligheten temmelig stor for at hun kommer til å lure fryktelig på hvorfor du har sluttet å ta kontakt og ta kontakt selv, om ikke annet så for å spørre hvor det ble av deg.

 

Bare tenk på deg selv i en lignende situasjon. Hvis du har en smule erfaring med kvinner så har du antagelig vært borti en som spiller kostbar, ikke tar telefonen når du ringer, er fryktelig treg til å svare på meldinger og generelt er ugrei.

Ifølge den fornuftige modellen skulle du ha mistet interessen på flekken, men jeg vedder ei kasse pils på at du ble usikker, tenkte mer på henne, ble mer interessert og ville -vite-.

Hvis det fremdeles er uklart så tenk på suppa du er i nå. Du er usikker, forsøker å tolke hennes opplagt motstridende signaler, vil ha sikkerhet om hvorvidt hun har gått tilbake til eksen eller ikke og gjør deg selv generelt sprø fordi du ikke -vet-.

 

Så slutt å jag henne og dropp kontakten. Hvis hun tar initiativ er det ett godt tegn, hvis ikke - move on.

Lenke til kommentar

Så klart svarer du! Men som Piraro sa må du kutte ut å tenke hull o hode ditt på det! Du blir ikke noe klokere uansett, bare la det gå. Ikke driv å sende henne så mye melodinger, klart du kan ta en samtale med henne på msn eller whatever men slutt å -prøve-. På dette tidspunktet må du bare la henne få gå sin vei, kanskje går den til eksen, kanskje går den til deg, eller kanskje går den vekk fra dere begge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...