Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Kjærlighetssorg - Hva skal man gjøre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til trådstarter,

 

Har lest det meste som har blitt skrevet nå ^^

 

og hu virker veldig opp og ned hu dere jenta :S

 

men virker også som hu kanskje vil være med eksen nå selv om han kanskje ikke er godt får henne, men sånn er det jo noen ganger selv om det er teit.

men er vel ikke så mye og gjøre med det er det vel?

 

Det beste du kan gjøre er vel egentlig og komme deg videre og få deg et nytt forhold eller noe annet og tenke på.

 

du skriver også at du har begynnt og fått føleser får ei ny jente det tror jeg kan være positivt på din side :=)

 

det kan jo være denne nye jente er bra får deg og akkurat det du trenger ;)

 

men samma hva du gjør så ønsker jeg deg lykke til videre :=)

*i am not gay but i give you a hug :p*

Lenke til kommentar

Åh satan :dontgetit:

 

Det der var sært. Det trenger ikke å være et konkret tegn på at hun vil ha deg tilbake, men det ligger definitivt noe bak siden hun plutselig bare dukker opp på jobb! Bor hun langt unna der du jobber? Var det der hele samtalen?!

 

Edit: En ting er sikkert, hun savner deg definitivt! :p

Endret av Kramstogen
Lenke til kommentar

ja, bra å være hard mot henne.. Etter det hun gjorde fortjener hun ikke å få deg tilbake så lett. Etter du har konfrontert henne med dette kan du kanskje gjøre det. Hvis du bare drar dit uten å snakke om det så tror hun at hun slapp unna med det, eller at du er ei pingle som bare vil ha henne og ikke bryr seg, eller ikke tør å bry seg. Dette er tidspunktet du må være en mann! hehe, jævlig teit at det er nå det er vanskeligst og :p

Lenke til kommentar

Onkel Arizard er innom atter en gang for å gi gode råd.

 

Som sagt, så er det høyst sannsynlig at hun har allerede holdt på med ex'en sin bak din rygg, men at han vil ikke ha henne likevel. Utrolig nok så fortjener hun ikke deg.

 

Her er hva du gjør: du leker hard-to-get noen få dager til, så drar du til henne, banger henne dritthardt, få henne til å tro at alt er i sin skjønneste orden, og så dumper henne.

Lenke til kommentar
Onkel Arizard er innom atter en gang for å gi gode råd.

 

Som sagt, så er det høyst sannsynlig at hun har allerede holdt på med ex'en sin bak din rygg, men at han vil ikke ha henne likevel. Utrolig nok så fortjener hun ikke deg.

 

Her er hva du gjør: du leker hard-to-get noen få dager til, så drar du til henne, banger henne dritthardt, få henne til å tro at alt er i sin skjønneste orden, og så dumper henne.

7850731[/snapback]

 

ArizarD du er en ond person :!:

Det verste av alt er at hun fortjener det, men om du har lyst til å gjøre det og drite i henne er jo en helt annen sak da.

Lenke til kommentar
Onkel Arizard er innom atter en gang for å gi gode råd.

 

Som sagt, så er det høyst sannsynlig at hun har allerede holdt på med ex'en sin bak din rygg, men at han vil ikke ha henne likevel. Utrolig nok så fortjener hun ikke deg.

 

Her er hva du gjør: du leker hard-to-get noen få dager til, så drar du til henne, banger henne dritthardt, få henne til å tro at alt er i sin skjønneste orden, og så dumper henne.

7850731[/snapback]

 

ArizarD du er en ond person :!:

Det verste av alt er at hun fortjener det, men om du har lyst til å gjøre det og drite i henne er jo en helt annen sak da.

7850963[/snapback]

 

Nettopp derfor er det bare et _råd_. Han gjør jo det han vil ;)

 

(og noe sier meg han vil gjøre det motsatte av hva jeg anbefalte). :no:

Endret av ArizarD
Lenke til kommentar
(og noe sier meg han vil gjøre det motsatte av hva jeg anbefalte).  :no:

7851640[/snapback]

 

 

Hehe, enig der... Sånn er det å ha sterke følelser.

 

Må si at jeg tror og at hun hadde noe med eksen, og at hun angrer nå.

Men det kan jo og hende at de faktisk bare pratet?

Kanskje hun snakket med ham om hvordan hun taklet det med at du bodde med ei jente?

Det kan jo hende at hun faktisk var for seg selv, bare trengte han for å reflektere over det med hun du bodde sammen med?

Gjorde hun rett eller i å bryte?

Burde hun ta deg tilbake eller gå videre?

Kanskje hun nå har bestemt seg for å prøve igjen?

Kanskje de hadde drukket noe vin eller noe, og han gikk og sov et annet sted og satt igjen bilen hos henne alle de kveldene?

 

 

 

Bare prøver å vekke noen tanker her, vi har jo ikke hørt hele historien.

Lenke til kommentar
ZzZzZzZz! Jeg vil ha mer drama... -_-

7828994[/snapback]

 

Noen meningsløse poster med spam og uten relevant innhold fjernet.

Enten tar dere trådstarter alvorlig eller holder dere unna denne tråden, that`s my deal.... :ph34r:

7852354[/snapback]

 

Hvorfor skal akkurat JEG quotes hele tiden? Forskjellsbehandling! :hm:

 

On-topic: Gjør som jeg sa tidligere og lek deg hard-to-get i noen dager til, eventuelt se om bilen til ex'en fortsatt står utenfor henne hver kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...