Snerk Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Har et problem. Jeg vil fullføre oblivon men syns d er kjedelig å spille. Spilleren min er høy level og har nesten maksa de fleste master skillsa. Har også veldig bra armor og våpen. Er i main questen der man skal lukke gaten utenfor bruma. Men det er så kjedelig i spille nå som det ikke er nye monster, våpen, spells og slikt. Var liksom bare drepe samme monstre og recharge våpen, om og om igjen. Noen som har noen tips til hva som kan gjøre oblivion morro igjen for en høy level karakter så jeg kan få runda spillet? Har også endel plug-inns som jeg vil runde.
slash Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=615965 Det finnes mange plugins som tilfører nye ting til spillet.. offisielle som du får for noen kroner, pluss veldig mange gode "hjemmelagede". Se bort i fra denne posten om du har x360-versjonen av spillet.
Snerk Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Skrevet 23. januar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=615965 Det finnes mange plugins som tilfører nye ting til spillet.. offisielle som du får for noen kroner, pluss veldig mange gode "hjemmelagede". Se bort i fra denne posten om du har x360-versjonen av spillet. 7779490[/snapback] Har mange plugins allerede. Alle de offisielle, og mange bruker lagde. Men oscuros overhaul mod som er i linken din må man begynne på nytt for å ta i bruk.
slash Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 nope, du kan bruke wryebash for å gjøre om savingene til OOO-kompatible savinger. (men ta for guds skyld backup av savingene dine før du gjør dette!) http://wrye.ufrealms.net/#WryeBash
Rescue me Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 OOO og level mod er å anbefale på det sterkeste.
MiSP Skrevet 23. januar 2007 Skrevet 23. januar 2007 Jeg vil på det aller varmeste anbefale Oscuro's Oblivion Overhaul (OOO) og Kobu's Character Advancement System (KCAS). Jeg kommer aldri mer til å spille uten dem.
Kahuna Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Vet denne er litt på sida men... http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Things_t..._You%27re_Bored
Dvil Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Har et problem. Jeg vil fullføre oblivon men syns d er kjedelig å spille. Spilleren min er høy level og har nesten maksa de fleste master skillsa. Har også veldig bra armor og våpen. Er i main questen der man skal lukke gaten utenfor bruma. Men det er så kjedelig i spille nå som det ikke er nye monster, våpen, spells og slikt. Var liksom bare drepe samme monstre og recharge våpen, om og om igjen. Noen som har noen tips til hva som kan gjøre oblivion morro igjen for en høy level karakter så jeg kan få runda spillet? Har også endel plug-inns som jeg vil runde. 7779470[/snapback] Jeg begynte å samle på ting feks daedra hjerter,hjelmer,ringer og juveler jeg kom over eller som trofeer etter fiender jeg beseiret.Necromanser kapper og black soul gems til å ha sjela deres i etter å ha tatt de av dage.
Nedward Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jeg begynte å samle på ting feks daedra hjerter,hjelmer,ringer og juveler jeg kom over eller som trofeer etter fiender jeg beseiret.Necromanser kapper og black soul gems til å ha sjela deres i etter å ha tatt de av dage. 7807984[/snapback] Minner meg om Morrowind. Der hadde jeg enorme samlinger med trofeer og ting jeg hadde stjelt. Det var en ting som fikk meg til å fortsette å utforske spillet. Men om sider kommer man til et punkt hvor man har nesten alt av samleverdi i spillet. Det du kan gjøre er å finne deg (eventuelt kjøpe) et hus som du kan bruke til å lagre alle tingene dine i. Også begynner du å stille dem opp (obs, siden Oblivion bruker havoc så kan det ble "litt" vanskelig å stille ting opp problemfritt), og utvider koleksjonen. Før du vet ord av det har du et flott in-game museum. Modder har også en tendens til å forlenge levetiden til spillet. Jeg ville forsåvidt holdt meg unna modder som gjør spillet lettere, de moddene jeg ville satset på er modder som tilfører nye ting til spillet. Eventuelt modder som forbedrer det orginale innholdet. Endret 27. januar 2007 av Dj_eLmO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå