Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjernerystelser var forholdsvis vanlig da jeg var i USA og drev med det her. Jeg spilte bare kicker, men det skal godt gjøres å spille en kontaktposisjonen uten at bjella ringer noen ganger.

Det er mye problematikk relatert til hjerneskader for pensjonerte proffer i hvert fall, men det er klart at alle kan være uheldige. En hjelm mot hjelm hit og det er fort gjort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte meg det, ja. Tror jeg burde ta kontakt med fastlegen min ang. dette. Nå er det 5-6 år siden sist hjernerystelse, men har hatt alt for mange allerede.

Har virkelig lyst til å prøve ut denne sporten, men helsen kommer først.

Skrevet (endret)

Er vel nesten umulig å unngå i en så hard sport. Hjelmer hjelper vel lite når to spillere kommer løpende mot hverandre, og hjelm treffer hjelm.

Endret av Vertical^
Skrevet

Er vel nesten umulig å unngå i en så hard sport. Hjelmer hjelper vel lite når to spillere kommer løpende mot hverandre, og hjelm treffer hjelm.

Slike hits prøver de å straffe med bøter. Tok litt av i fjor.

All Day, var da et fint FG av Hartley om jeg husker rett?

Siste sesongen Favre var stor.

Skrevet

Stemmer at det var FG ja. Hele laget var jo rimelig sterkt da, men honør til Favre for en fantastisk sesong. Støtter det ja Martin, fjoråret var en skandale.

Håper Vikings kan komme seg til Superbowl for en gangs skyld i løpe av de kommende årene, har virkelig troen på Christian Ponder

Skrevet (endret)

Yay! :new_woot:

---

Gamepass er forresten helt fantastisk. De har forbedret performance mye siden i fjor høst!

Endret av MartinF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...