Gå til innhold

stemningsbilde med solstråler

licnep

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette bra? Har croppa det litt, men ikke brukt USM (unsharpen mask) eller redigert bildet. Håper størrelsen er bedre denne gang.

post-113874-1169411585_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg syns det var litt tamt så jeg tok det inn i photoshop. Håper det ikke gjør noe.

7771561[/snapback]

syns det orgianle var finere. Lyset ble ikke like fint i det du photoshoppa

7771591[/snapback]

Words.

Den første var best.

Kan vi få den i større versjon til bakgrunnsbilde? :dribble:

Skrevet

Meget fint bilde :)

Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men jeg liker "størrelsen" på solstrålene...gjør at jeg føler meg liten :)

Orginalen er klart best.

Skrevet

Takker så mye for alle svar :) Jeg tok flere bilder av motivet, men dette var best, di andre ble alt for utbrent. Ikke helt lett å knipse slike motlysbilder. Ser vinner bildet på foto.no har nesten likeså mye utbrenning. Mulig jeg kunne fikset litt på det om bildet hadde vært tatt i rawformat, men jeg vil lære kameraet å kjenne, og skyter jpg foreløpig. Sender bildet i "fullformat" så kan dere croppe det selv. :) Likte ikke helt det photoshoppa bildet, ble litt for mye gulfarge, kanskje en mellomting? Prøver selv å være litt mer forsiktig med spakene. :)

post-113874-1169577222_thumb.jpg

Skrevet (endret)

untitled18wr.th.jpg

Prøvde meg litt jeg også. Fjernet støy, lagde farven litt "varmere", justerte litt contrast, litt skygger og croppet.

Vet ikke om dere syntes det ble noe bedre, men fint er nå bildet uansett :)

Endret av Sjefern
Skrevet
Prøvde meg litt jeg også.

på denne versjonen synes jeg du har skjært bort for mye i overkant sammenlignet me dhvor mye som er igjen av bildet i underkant av solstrålene.

Skrevet
Prøvde meg litt jeg også.

på denne versjonen synes jeg du har skjært bort for mye i overkant sammenlignet me dhvor mye som er igjen av bildet i underkant av solstrålene.

7787985[/snapback]

Prøvde å la det være omtrent like mye skyer som land. :hmm: Men du har kanskje rett. Nå da?

untitled21eb.th.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...