RamGuy Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har ikke noe som helst peiling, eller erfaring med Fax.. Men jeg lurte på om det fantes noen gratis måte å sende fax (via PC, altså uten fax maskin).. Er det mulig?
nomore Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Egentlig ikke. Fax er laget for å overføres via telefonlinje og vil i den sammenheng generere tellerskritt. Men dersom du vil betale litt kan du bruke telefaks.no.
RamGuy Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Skrevet 21. januar 2007 Egentlig ikke. Fax er laget for å overføres via telefonlinje og vil i den sammenheng generere tellerskritt. Men dersom du vil betale litt kan du bruke telefaks.no. 7770551[/snapback] Kan det ikke sendes gratis over IP-telefoni? Vi har jo gratis teleskritt
nomore Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Kan det ikke sendes gratis over IP-telefoni?Vi har jo gratis teleskritt 7771265[/snapback] Ikke uten videre. Faks via iptelefoni fungerer svært dårlig. (joda, eg vet om mange tilfeller det går også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå