Gå til innhold

[LØST]Hva kan jeg åpne *.FLA filer i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har en FLA fil som jeg gjerne skulle åpna. 'Men jeg vet ikke hva slags program jeg skal bruke. Noen som vet om et program?

7768248[/snapback]

Macromedia Flash editor

Skrevet
Jeg har en FLA fil som jeg gjerne skulle åpna. 'Men jeg vet ikke hva slags program jeg skal bruke. Noen som vet om et program?

7768248[/snapback]

Macromedia Flash editor

7768260[/snapback]

Hvor får jeg det? :dontgetit:

Skrevet
Du kjøper en pakke fra Adobe...Husker ikke helt hvilke pakke, men jeg meiner det er noe med Macromedia 8 ell no slik.

7768707[/snapback]

Nesten alt det heter macromedia 8 :dongetit:

Skrevet (endret)

Ja. Adobe kjøpte Macromedia som for lenge siden lanserte et utviklingsverktøy som "tok helt av" i web/presentasjons-sammenheng. Det der er i bunn og grunn en videreutvikling av Macromedia Flash.

Trykk på "try now", så er du vel ca noen minutter unna å få testa programmet, der får du da se at filtypen som brukes er .fla. Filene bli imidlertid .swf etter at de er "eksportert" til blant annet web-bruk.

Endret av JimL
Skrevet
Open-source lossless compressed audio format. The .FLA extension is typically used only when necessary; more often you will see .FLAC.

Siden du ikke har sagt noe om hvor denne filen kommer fra, hvor stor den er etc. så er det fullt mulig at det er en lydfil kodet med FLAC.

Skrevet (endret)

.FLA er som regel prosjektfilen til .SWF

Programvare til dette kan være f.eks

- Macromedia Studio 8

(inneholder: Dreamweaver 8, Flash Professional 8 og Fireworks 8)

Endret av Milt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...