Gå til innhold

Retri eller Holy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er paladin lvl 64. Har frem til nå vært Holy og det har gått SAKTE. Jeg har gear som kun gir meg str, sta, int og +dmg/heal.

Frykter at hvis jeg går over til retribution må jeg skaffe meg gear som kun gir str, sta og agility og da må jeg bytte ut alt, så kommer jeg til lv 70 og må gå holy igjen.

Går det ann at jeg går retribution men bruker gear som gir meg str, sta, int og +dmg/heal for på lvl 70 da speccer jeg holy igjen og da er gearet like bra egnet.

Eller er det ikke så stor forskjell på holy og retri på lvling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men har crusader strike- Hører at folk critter 1400 med den, jeg gjør bare 600, 300 på vanlig slag.

Hvorfor slår jeg ikke hardere?

Skrevet

300 spelldmg er ikke så ille da. Fortsett med holy sier jeg, og bruk spells mot mobs. En paladin er dog ingen dps maskin, så å ta ned mobs tar litt lengre tid enn feks en mage bruker!

Skrevet (endret)

Det som StarGazer generelt sett sa. Synes du burde gå 31/0/30 som talent spec siden du har endel spelldmg. (Holy Shock og Vengeance)

Endret av Lednar
Skrevet (endret)

Kanskje det :p Må sjekke det =/

Har Avatar fra WC3 så...tror det heter det samme her >.<

Heter Vengeance ja :p

Endret av Lednar
Skrevet
Er paladin lvl 64. Har frem til nå vært Holy og det har gått SAKTE. Jeg har gear som kun gir meg str, sta, int og +dmg/heal.

Frykter at hvis jeg går over til retribution må jeg skaffe meg gear som kun gir str, sta og agility og da må jeg bytte ut alt, så kommer jeg til lv 70 og må gå holy igjen.

Går det ann at jeg går retribution men bruker gear som gir meg str, sta, int og +dmg/heal for på lvl 70 da speccer jeg holy igjen og da er gearet like bra egnet.

7766539[/snapback]

Gearet ditt er bra for Retri. Paladins trenger ikke tonnevis med agi for å drepe, en Retribution paladin eier med Strg/Stam/Int og spell dmg.

Skrevet

7766539[/snapback]

Gearet ditt er bra for Retri. Paladins trenger ikke tonnevis med agi for å drepe, en Retribution paladin eier med Strg/Stam/Int og spell dmg.

7769923[/snapback]

Slenger meg på denne..

Selv har jeg noe som..

+270 spelldamage.

1200 attack power.

20.25% crit chance.

Se etter gear med +critical strike rating istedenfor agility.

Skrevet
hvordan har du klart å få 1200 attack power? og samtidig ha 270 spelldmg og 20% crit.

7777352[/snapback]

Riktige items ;)

Saftige AP enchanter da.. 12STR bracers er jo 26/28AP, 15STR gloves er vel 32/34AP.

Har ellers +25AGI våpenet, +8STR på begge steder (head/legs) etc etc.

Items som : Grand Crusader-settet og Avenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...