Gå til innhold

Stamina gear i outland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde temmelig fdårlig gear da jeg var på lvl 60. bare noen få epix og noen random blues/pvp blues. når jeg gikk inn i dark portal så hadde jeg 2600 liv ca. og 5000mana (er mage da) nå er jeg lvl 61(snart62) og har tatt en del quest. jeg har bytta bort alt jeg hadde mot green/blue quest rewards :) men jeg synes det er sykt mye stamina gear :S på green staffen som jeg har er det 48 stamina. på pvp reward ringen er det 25. og masse andre stamina saker som har droppa. nå har jeg 4100liv og 5500 mana :) det var etter 1 dags questing

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg syns egentlig ting er ganske lite slagkraftige av seg, og det som warlock med 800 armor, uten soul link.

7766484[/snapback]

støtter den. Har selv 2 tier 3 og 3 tier 2 og har bytta en ring og en trinket (som sugde fra før av)

Skrevet

Jeg gikk inn i Outlands med den dårlig gearet warlock alten min, og jeg gikk fra ca, 3000 hp og 260 spelldamage, til 3750 hp og litt over 300 spelldamage.

Det var bare på kanskje 30-40 min med questing/Grinding : )

Outlands-gear ftw :>

Skrevet

På to dager gikk jeg fra 7000 armor til 12000 armor (i dire bear form) og fra 600 ap til 1100 ap (i cat form).

Sier meg ganske fornøyd jeg :p

Og da er mine gamle blues bytta ut med grønne ting.

Skremmende :p

Nå har jo staffen min 60 sta og 76 ap i forms også, kos nok <3

Skrevet (endret)

Gikk fra 12.5k armor til 16.5k armor i bearform, fra 8300 - 9300hp buffed

1150attkpower til 1500attkpower i catform, har 5600hp.

63 akkurat nå, tar det rolig :D

Endret av -Martin-
Skrevet

Gidder noen å fortelle meg hvor man får quests i Outland? Det eneste jeg har rukket til nå var å gå til Honor Hold og logge ut, men jeg så ingen quests der :/

Skrevet

Du henter en quest utenfor Dark Portal, leverer den til Wind Rider Masteren© og harver over follow-ups i Honor Hold. Det kommer av seg selv hvis du har gjort den første questen.

Skrevet
Jeg gikk inn i Outlands med den dårlig gearet warlock alten min, og jeg gikk fra ca, 3000 hp og 260 spelldamage, til 3750 hp og litt over 300 spelldamage.

Det var bare på kanskje 30-40 min med questing/Grinding : )

Outlands-gear ftw :>

7766690[/snapback]

Lies, all lies!

Skrevet

Synes ikke mobs i outland slår spesiellt hardt, er riktig nok warrior og har rundt 6k armor med dps kit, 8k med tanking kit. Tanker normalt sett hele HFC, untatt de to siste bossene med 2-h :tease: Utrolig masse fine dropps i HFC, og fine items fra quester i outlands må jeg si.

Skrevet
Honor hold? Thrallmar heter det, honor hold er i barrens

7772968[/snapback]

da tror jeg du bør sjekke mapet i outlands igjen...

uansett har jeg byttet ut noen tier items mot grønne / blå... har ikke skjekka hvor mye hp og mp jeg hadde :p

Skrevet (endret)

Har byttet ut noen tier2 med noen blues (så fort jeg blir lvl 68 går nesten hele judgment bort) også byttet ut neck/back..

opså byttet ut våpenet mitt (kalimdors revenge) med Terokk's Quill

alt i alt, har jeg vel gått opp ca 1000hp, mangler forsatt enchants

Endret av djrabbit88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...