Stewie Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 (endret) Hei, Jeg har litt problemer med mitt CS:S.. Det hakker så fælt Det står at Min Hardware: DirectX 8.1 og recommended: DirectX 9.0 Er dette problemet? Og hvordan får jeg fikset det? Å det er ikke Pingen som er problemet fordi den er fin Endret 20. januar 2007 av Stewie
The Ghost Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 hvis du har et DX8.1 Skjermkort er det eneste mulig måte å få DX9 å kjøpe et nytt skjermkort Men det skal ikke lage begrunna DX8.1 det er nok skjermkortet ditt som er gammelt ! Hva har du fra før av ?
l0Ff Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Hei, Du kan prøve å skrive: "-dxlevel 80" (uten "") i launch options (rett etter "-console" hvis du har det der) Hvis det ikke hjelper kan du prøve å skrive "-dxlevel 75" Det "-dxlevel" gjør er at den setter spillet til å kjøre i directx 8 modus (eller directx 7) Håper dette hjelper litt, anbefaler egentlig at du får deg et bedre skjerm kort hvis det er "litt foreldret" igrunnen glhf
JohndoeMAKT Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå