Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig sikker på at Levski slår Beroe i bulgarsk liga i dag. Sistnevnte har en avtroppende trener og kan ikke komme høyere på tabellen enn de er akkurat nå. Levski på sin side slåss om Europacup-plass, og får inn ny trener til neste sesong... samme mann. :)

Skrevet

Veldig sikker på at Levski slår Beroe i bulgarsk liga i dag. Sistnevnte har en avtroppende trener og kan ikke komme høyere på tabellen enn de er akkurat nå. Levski på sin side slåss om Europacup-plass, og får inn ny trener til neste sesong... samme mann. :)

Rakk ikke å spille :nei2:

Hva var oddsen?

Skrevet

Fun in the sun inatt:

Norfolk Admirals - Connecticut Whale

Ice Hockey

AHL Playoffs

Once Caldas - Deportivo La Equidad

Football

Liga Postobon

4.00 Betsafe

Satser på den :)

Skrevet

Jævli morsomt at Equidad scorer i det 87 minutt, så blir det ett rødt kort til hver av lagene og Caldas scorer i det 90 minutt. Flott...

Mhm, men hadde ikke hjulpet uansett, ettersom admirals tapte..

Skrevet

14:30 CET Gent til 1.80 @ Ladbrokes Soccer » Belgium » Jupiler League

15:00 CET GasTerra Flames -5.5 til 1.87 @ Pinnacle Basketball » Netherlands » Eredivisie

18:00 CET Lucena til 1.60 @ Expekt Soccer » Spain » Segunda Division B - Group 4

22:10 CET Arizona/San Francisco U9 til 1.91 @ Pinnacle Baseball » USA » MLB

Litt forskjellig snacks i dag mens vi venter på PL og TL...

Skrevet

Kjensen, tipper du på PL og TL? Kan ikke huske å ha sett deg skrive inn noe tips på kamper fra store ligaer.. Ikke at TL er en storliga men du skjønner hva jeg mener :)

Skrevet

Fatter ikke hvorfor USA (hockey) hadde så høy odds. Hadde den i en dobbel med Mjølner som presterer å lage straffe på overtid... Faen så surt.

Skrevet

Atletico Madrid to poeng unna CL-plass. Er høy på EL-triumf og har så klart et langt bedre mannskap enn Villarreal. Gir meg faktisk 0.05 mer i odds enn at Falcao scorer. :p 2.70.

Skrevet

Kjensen, tipper du på PL og TL? Kan ikke huske å ha sett deg skrive inn noe tips på kamper fra store ligaer.. Ikke at TL er en storliga men du skjønner hva jeg mener :)

Joda, følger tl, pl og bundes, men finner sjelden mer enn ett solid bet per runde, molde denne helgen. Synes det er enklere å livebette egentlig og det er tricky å tipse om. Gleder meg til fugla senere. Tror kanskje de kan få en forløsende seier, men vil se hvordan brann legger seg først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...