Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært lite mål så langt i VM. Satte litt kroner på Argentina med handicap og det gikk jo i dass. I forrige VM vant de den andre kampen sin 6-0 så mye kan skje. Det er fremdeles tidlig.

Skrevet

Har satt følgende under vm:

- Tyskland og Italia vinner gruppespillet, mens Frankrike går videre fra gruppespillet (1-2. plass altså)

- Brasil vinner VM

På første bettet kan vel Frankrike anses som wildcard, og ble ikke noe særlig imponert på fredag. Brasil-bettet er enkelt og greit fordi jeg heier på dem :)

Skrevet (endret)

Jeg har satt alle sparepengene mine på at nord-korea vinner vm, etter at jeg fulgte ett tips fra diktator jim kim yang eller ja husker ikke helt.

Endret av ola the icebox
Skrevet

Jeg har satt alle sparepengene mine på at nord-korea vinner vm, etter at jeg fulgte ett tips fra diktator jim kim yang eller ja husker ikke helt.

Tror kanskje du blander mellom sør og nord-korea her? Fordi det er nesten heeelt utrolig hvis Nord-Korea i det heletatt scorer mål i den gruppa de er i. Så det blir neppe noo sluttspill og ihvertfall ikke seier,, men ballen er rundt og alt kan skje :)

Skrevet

Kan morgendagen vere dagen for en trippel eller?

Nederland - Danark H

Japan - Kamerun B

Italia - Paraguay H

Veldig troa på de 2 første,, men den siste må du tenke deg om to ganger før du satser penger på... Du må huske at Italia er ikke kjent for å være gode i gruppespillet!, og det er også 1. kamp hvor mange lag ligger bakpå å kjenner på hverandre og det er mer jevnt enn oddsen sier,, :)

Selv har jeg satset:

Nederland i Handicap

Kamerun i Handicap

Skrevet

Nederland - Danmark med handicap er absolutt morgendagens spill. Danmarks offensive håp Bendtner er trolig ute og da blir det a walk in the park for Nederland.

Skrevet

Kan morgendagen vere dagen for en trippel eller?

Nederland - Danark H

Japan - Kamerun B

Italia - Paraguay H

Spilte akkurat samme spill til en samlet odds på 6.61 på Betsson. Innsats 200, mulig premie 1322.25.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...