Sollid Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har kommet så langt at jeg har fått i oppdrag å finne de 4 artifactene til Adanos. Jeg leste i en Walkthrough at en av artifactene var i inventoryet til deminen i gotha jeg drepte den demonen for leeeeeeeeeeeeenge siden og trodde ikke ringen var noe viktig og solgte dn har jeg fuckt opp all sjansen min til og runde spillet? (Jeg er til og med så desp at jeg kn bruke kode omså kn noen koden får og få ringen). På forhånd takk?
Mit Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Jeg er faktisk redd for at jeg kan ha solgt min også (ikke helt sikker), det går vel ann og søke opp alle handelsmenn i spillet og kjøpe den tilbake når du finner den? En mengde arbeid men... Er det en +50 HP ring? Anyway, her er koden for Ring of Adanos (1 og 2) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor It_Artefact_Ring_01It_Artefact_Ring_02 Du vet hvordan du bruker cheats i spillt? To activate the cheat mode in Gothic 3, open the ge3.ini file located in Gothic3/Ini folder and change the following line : TestMode=false to TestMode=true. After that, in the game, press the ~(tilde) key on your keyboard to open up the console. Sjekk selvfølgelig om du MÅ ha de og om du kan finne den før dette brukes Om de er viktige for og fullføre spillet vet jeg ikke men tipper de har en stor rolle så er nok en god fordel om du har de
Sollid Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Skrevet 20. januar 2007 Jeg trur jeg kn ha solgt dn i Trelis som jeg tok for rebels i går
Pibeba Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 fanken, er stygt redd fr å ha solgt min også, faen!
xersess Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 (endret) fanken, er stygt redd fr å ha solgt min også, faen! 7836457[/snapback] det gjor eg og... men det er ikkje rart.. det var jo bare ein vanelig ring og den sugde... (vanskelig å vite at sånt er ein viktig ting i spelet) Endret 18. februar 2007 av xersess
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå