Gå til innhold

Detter ut hele tiden.. : /


Anbefalte innlegg

Det e portan på Routern din!

 

Du må ha disse portene åpen på rutern din for å kunne spille over internett:

 

TCP 443

TCP 17475

UDP 27900

UDP/TCP 29900

TCP 80

TCP 4711

UDP 27901

UDP 1500-4999

UDP/TCP 1024-1124

UDP 29900

UDP/TCP 27900

UDP 16567

UDP 55123-55125

UDP/TCP 18300

UDP/TCP 18510

TCP 28910

TCP 9960-9969

 

åpner du dem så er det bare å spille i vei:) virket for meg ialle fall! og en del andre folk eg har åpna tel :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det e portan på Routern din!

 

Du må ha disse portene åpen på rutern din for å kunne spille over internett:

 

TCP  443

TCP  17475

UDP            27900

UDP/TCP  29900

TCP            80

TCP      4711

UDP            27901

UDP            1500-4999

UDP/TCP        1024-1124

UDP            29900

UDP/TCP        27900

UDP            16567

UDP            55123-55125

UDP/TCP        18300

UDP/TCP        18510

TCP  28910

TCP  9960-9969

 

åpner du dem så er det bare å spille i vei:) virket for meg ialle fall! og en del andre folk eg har åpna tel  :p

7863253[/snapback]

 

okey! men hvordan og hvor åpner jeg dem?

må jeg logge på routeren for å gjøre det elns?

Lenke til kommentar
Det er ikke nødvendig nei. Jeg har aldri åpnet noen porter, men det er nok hvert ett forsøk.

7863823[/snapback]

Nødvendig var ikke riktig ord, fordelaktig passer kanskje bedre. Jeg er klar over at mange spill og programmer med fordel portes gjennom brannmuren, poenget var om alle de portene som ble listet opp brukes av BF2.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Det er ikke nødvendig nei. Jeg har aldri åpnet noen porter, men det er nok hvert ett forsøk.

7863823[/snapback]

Nødvendig var ikke riktig ord, fordelaktig passer kanskje bedre. Jeg er klar over at mange spill og programmer med fordel portes gjennom brannmuren, poenget var om alle de portene som ble listet opp brukes av BF2.

7863966[/snapback]

 

Alle må vær åpne, ettersom det er opp til serverne hvordan porter dem bruker.. noen bruker andre osv.. Uansett, dett du ut av bf2 heile tia mens du spell så kan det vær problemet... jeg åpnet alle portene i routern min, og det virka kjempebra;) hvis du ikke tror det er problemet så kobbel deg direkte opp mot modeme og ikke igjennom routerer... virker det da så er det portene;)

Lenke til kommentar

det virker helt fint når jeg kobler rett til modemet så det er vel routeren som er problemet. men det har seg slik at bare plutselig en dag, så begynte jeg å dette ut når jeg brukte routeren.. før det, funket det helt fint og jeg datt aldri ut..

 

derfor synes jeg at det er rart at jeg skal trenge å åpne portene på routeren , ettersom det virket helt fint før, og da hadde ikke jeg gjort no med portene..

 

men prøv å forklar meg hvordan jeg åpner portene på en Jensen Router da, så skal jeg prøve det med en gang for å se om det blir bedre da..

 

^^,

Endret av zestro
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Haha, lider av samme dritt problem.

 

På CSS blir jeg timed out, men alt annet er på VT og MSN samt. Xfire. Har hatt telio i 6 mnd uten problemer, for 2 uker siden startet det.

 

Blir disconnected fra BF2 også, men det er ETT spill jeg ikke detter ut av, og det er warrock : /...

 

Det begynte bare å skje en dag, har reinstallert BF2, prøvd med bare 1.0 og samme problem. Har kabel og 3MB internettlinje, har sjekket med PingPlotter, og det ser ut til at jeg mister packets.

Har ringt Telenor, og de sier at linjen min er stabil, faen, dette suger noe helvettes dritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...