Gå til innhold

4 ulike, men like telefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå tror jeg faktisk at N95 har linsedeksel....og ellers det meste annet

Den assosierer meg med klompen n80 som jeg en gang hadde og var sjeleglad for og bli kvitt, men alikevel er det jo den som virker mest spennende ut av alt som kommer

N93 er blitt mindre,penere(men alikevel aaaaltfor stor) har vel di samme sakene innvending? Den er uaktuell for meg da den ikke har a2dp

N92 er for stor og tv greiene ser ikke ut til å bli noe av her i landet. Helt uaktuell

N76 er vel den fineste telefonen nokia har lagt på 10 år(sier egentlig svært lite), tror heller ikke den har a2dp og et 2mp kamera i dag er jo ikke allverden i en nyhet......men skal bli spennende å følge den

Lenke til kommentar
Takker for innspill! :)

 

Hva er a2pd? Det kommer nok til å stå mellom N95 og N76. Jeg Spurte på Telebutikken på Oslo City, og de sa april...! Det er lenge til, men pengene mine brenner ikke i lomma akkurat.

7749094[/snapback]

 

muligheten for a2dp er at du kan ha et eget headset uten en eneste ledning

Disse headsettene er noe dyre enda og lyden kan ikke sammenlignes med et dyrt vanligt headsett. Men de knuser både de som følger med og standard vanlige headset

jeg kjøpte et som heter jabra s620 og det fungerer utmerket. Med dette kan du styre musikk og ta imot samtaler trådløst

N95 har a2dp til en opplysning :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...