nilsso Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 (endret) hei! jeg har en nokia 6230i som jeg strever litt med, jeg har klart å få den kobla til pcen, alt ser ut til å funke, jeg kommer inn på lagringsenheten uten problemer. Problemet er bare at jeg har prøvd å overføre filmer fra pc til mobil, men mobilen vil ikke spille av. Trenger jeg et spesielt format for at filen skal kunne spilles av? Hvis ja; hvilke format? takk! Endret 17. januar 2007 av nilsso
Lagn Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 (endret) fra nokia: Multimedia Innebygget videospiller for nedlasting og avspilling eller for direkteavspilling: 3GPP, H.263-video, MPEG-4 og AMR MP3-spiller for filer i AAC-, MP3- og M4A-format Bruk AAC/MP3-spor for ringe-, spill- og varseltoner, i tillegg til MIDI-toner / polyfone toner den spiller vel av 3gp antar jeg. vet om en lignende tråd: video Endret 17. januar 2007 av megaloman
Xpi Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 (endret) Den skal i hvert fall kunne spille 3GP filer, muligens MP4 også. Hvis du laster ned SUPER så kan du stille inn at du skal spille av på Nokia og programmet velger beste løsning for deg. Prøv det. SUPER er gratis å bruke. Endret 17. januar 2007 av Xpi
nilsso Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 tusen takk =) jeg skal prøve det nå!
Xpi Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 (endret) Litt vanskelig å finne frem til nedlastingen på den siden tror jeg. Her er en direktelink, håper den fungerer . SUPER megaloman: Endret 17. januar 2007 av Xpi
nilsso Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 jeg har problemer med dette super programmet, jeg forstår det ikke... kan noen forklare hvordan jeg converterer mpg/avi o.l til 3gp(3pg?)?
Xpi Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 (endret) Det er ikke så veldig vanskelig. Søk litt på nettet også. Jeg legger ved en guide som noen har skrevet . BasicSuperGuide.pdf Denne er kanskje bedre http://www.dvd-guides.com/content/view/149/59/ Endret 18. januar 2007 av Xpi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå