Gå til innhold

"hjelp meg" emne


Anbefalte innlegg

På forsiden til forume burde dere kanskje få dere en "hjelp meg" emne. hvor folk kan skrive om problemer de har med pcene sine. Folk som bruker hardwar vet vel ikke hvor di skal skrive om problemene sine!

(det er mulig at jeg er litt utafor her, men jeg har ikke sett noen liknende emner på denne siden! hvis det finnes slike emner ville det vert fint om dere kunne fortelle meg hvor jeg finner den/ den.)

 

( Jeg har problemer selv med pcen som jeg ikke vet hvordan jeg skal løse og hva som er feil! Sikkert mange som trenger hjelp :smile: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-29 09:44, skrev |-|åvard:

skal folk kunne stille og svare på pcproblemene da. vet du SirHartge


 

 

Du spør om det du trenger hjelp i rett kategori. Trenger du hjelp til ett skjermkort, så spør du under skjermkort.

 

Hadde blitt veldig rotete med en kategori som het hjelp, der hadde det vært en salig blanding av kategorier.

Lenke til kommentar

Hele poenget er jo å få hjelp. Det kan da ikke være så vanskelig å poste under rett kategori. Hjelp til skjermkort -> Skjermkort kategorien. Kan vel ikke bli lettere enn det vel? En kan jo lage en help kategori, og fjerne alle de andre :smile: Men da blir det nok et (banneord) rot.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-29 11:03, skrev SirHartge:

Quote:


Den 2002-11-29 09:44, skrev |-|åvard:

skal folk kunne stille og svare på pcproblemene da. vet du SirHartge


 

 

Du spør om det du trenger hjelp i rett kategori. Trenger du hjelp til ett skjermkort, så spør du under skjermkort.

 

Hadde blitt veldig rotete med en kategori som het hjelp, der hadde det vært en salig blanding av kategorier.

 

 

Jeg er enig med han som postet første posten jeg. Det er jo ikke alle som i det hele tatt vet at det er et skjermkort i "harddisken" som de så ofte kaller det.

Derfor burde det være en "hjelp" del, der de slipper og lure på om de har postet i rett tråd.

 

Selv om vi "nerder" vet hvor vi skal poste (Vel, det er vel langt fra alle nerder som har forstått det heller da men..., nok om det) så er det ikke sikkert at far i huset som har hørt om et "hjelp-forum" skjønner bæret av hvor han skal poste problemene sine. Kanskje han rett og slett lar være, og drar til nærmeste pc-sjappe og betaler 600 for å få kjørt defrag heller....

 

Opprett en "hjelp" kategori. Men da får de som skjønner hvor de skal poste mere eksakte spørsmål prøve å holde seg unna denne tråden, slik at minst mulig kaos oppstår.

 

Just my two cents.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-29 12:09, skrev DrErling:

Jeg er enig med han som postet første posten jeg. Det er jo ikke alle som i det hele tatt vet at det er et skjermkort i "harddisken" som de så ofte kaller det.

Derfor burde det være en "hjelp" del, der de slipper og lure på om de har postet i rett tråd.



 

Nå er det fare for GJENTAKELSE fra min side her. Hvis man ikke vet hva ett skjermkort er, så bør man heller ikke fikle med pcen.

 

Om man såfall lurer på hva som er galt med skjermkorttet, så er det vel ingen problem med å poste i skjermkort kategorien. Brukere klaget over rot i annet om data, hva tror du det blir i en kategori som "hjelp", hjelpe meg sier jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...