mard Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Emnetittelen sier sitt...Det kommer bare lyd ut av venstre høyttaler Har prøvd med headset og høytalern men still fortsatt bare lyd fra venstre. Kan noen hjelpe meg ? jeg spiller mye cs og hører en del på musikk å dette ødelegger ekstremt mye.. MVH Martin
ventle Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 om du har realtek lydkort så har dette ett eget styringsprogram som jeg mener er kapabelt til å flytte all lyden til den ene siden, se etter dette og prøv å stille tilbake.
tom watt Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 "Kommer bare lyd i en høyttaler" Det skal ikke komme annet enn lyd fra en høyttaler.
ols Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 om du har realtek lydkort så har dette ett eget styringsprogram som jeg mener er kapabelt til å flytte all lyden til den ene siden, se etter dette og prøv å stille tilbake. 7745777[/snapback] det med å "flytte lyden" gjelder forsåvidt også windows (kanalbalansen/avansert volumkontroll)
Knutgrus Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Siden du har prøvd både høytalere og headset, går jeg ut ifra at du har dytta litt på pluggen også... at den sitter skikkelig i. OT: Tom Watt: Om du legger trykk på "en" så høres det ikke så ille ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå