Gå til innhold

Leveringstid fra play.com


Rkskaar

Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-11-28 01:00, skrev djorgen:

Hvis pakka er verdt mer enn 200,- kr så ska du


 

Nei, hvis varen er verdt 200NOK eller mer, må du betale moms.

 

 

Quote:


i prinsippet betale 24% moms + tollavgift på 150 kr te staten. Noe mindre hvis du fortoller selv.


 

Nei igjen. Det er Postschwina som tar seg betalt for å fortolle og for å oppbevare pakken for deg. 149NOK for å la Posten gjøre en jobb som tar 10min. Gjør du fortollingen selv, skal Posten ha 62NOK for å få en ansatt til å labbe bort i hyllen og hente pakken til deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-28 16:00, skrev abel:

Hehe..hvis du driter i pengene kan du kjøpe av meg...faen jeg kjapp når prisen er rett :wink: Neida. Driter man i pengene og har dårlig tid er sjappa på hjørnet uslåelig.

Jeg har god tid og driter aldri i penger. Derfor er play.com et genialt sted for meg.


 

Men sjappa på hjørnet er ikke akkurat velutstyrt. I alle fall ikke i Bergen... :smile:

Lenke til kommentar

Kan tenke meg de har samme problem som mange ehandelssjapper har i disse dager. Problemet er jo historisk og et stooooort skritt for handelshistorien. Problemet er logistikk. Altså; Bestillingene kommer raskere enn man klarer å sende dem ut. Det vet jeg at flere har problemer med om dagen. Det er snart jul vet dere :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-28 14:01, skrev abel:

Når jeg tidligere bestilte fra norske sjapper og amazon venta jeg ofte lengre enn jeg gjør på play.com.


 

Ikke for og reklamere eller noe sånt, men prøv og bestill fra Akers Mic en gang.. hver eneste gang jeg har bestilt derifra, dersom jeg la inn bestillingen før kl. 12:00, så har jeg bestandig hatt spillet/filmen i postkassa dagen etterpå, ergo, levering innen 24 timer. bestiller en etter 12:00, vil det gå 2 dager (posten blir visstnok sendt hver dag kl. 14:00) - dette er hvis du bestiller med faktura eller forskuddsbetaling (visa/mastercard) seff.. postoppkrav tar fortsatt 3 dager (+/- 1 dag).

 

A-Post er digg :smile:

 

Eneste som er surt med Akers Mic dog, er at varene/filmene/spillene er dyre i forhold til endel konkurrenter - men leveringen er det absolutt ingenting og klage på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...