Crex Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 wow er avhengietsskapende og det ødelgger livet ditt! dette er fakta.....Dere er tragiske, bare se på vekten deres, hvor mye har dere gått opp? 50 kg? hvor er alle vennene deres når dere sitter og griner fordi dere mista internettet deres og mista epic..... tragiske... Herregud ass, skaff dere liv... dere burde finne på noe fornuftig tragiske mennesker. når dere kommer hjem etter skolen? hva skal dere gjøre? dere har ikke noe liv! og jeg vedder på at dere syntes det er mer morsomt å spille wow enn å dra på fest! eller vet dere i det hele tatt hva fest er !?!?!? nei.. ikke wow fest.../lan.... mener onkli fest med venner! ikke lan party! nei! wow ødelgger livet deres, gjør som meg, chopp spillet i 2.... enkel morro! hoho , hilsen totto ;D Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 "Jeg vil ha en 2 ukers ferie fra forumet (om ikke lengre)" var det jeg leste der Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Noen som søker ferie eller? Så du skreiv i en annan tråd her og. Usaklighet er bestandi kos Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Jada,jada. Vi vet det. Gått opp 50kg, he ha he ha he ha he, mr funnypantzz Endret 17. januar 2007 av geedoo Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 wow er avhengietsskapende og det ødelgger livet ditt! dette er fakta.....Dere er tragiske, bare se på vekten deres, hvor mye har dere gått opp? 50 kg? hvor er alle vennene deres når dere sitter og griner fordi dere mista internettet deres og mista epic..... tragiske... Herregud ass, skaff dere liv... dere burde finne på noe fornuftig tragiske mennesker. når dere kommer hjem etter skolen? hva skal dere gjøre? dere har ikke noe liv! og jeg vedder på at dere syntes det er mer morsomt å spille wow enn å dra på fest! eller vet dere i det hele tatt hva fest er !?!?!? nei.. ikke wow fest.../lan.... mener onkli fest med venner! ikke lan party! nei! wow ødelgger livet deres, gjør som meg, chopp spillet i 2.... enkel morro! hoho , hilsen totto ;D 7741356[/snapback] får du ikke lov av mamman din og kjøpe wow? dakars Lenke til kommentar
Crex Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 wow er avhengietsskapende og det ødelgger livet ditt! dette er fakta.....Dere er tragiske, bare se på vekten deres, hvor mye har dere gått opp? 50 kg? hvor er alle vennene deres når dere sitter og griner fordi dere mista internettet deres og mista epic..... tragiske... Herregud ass, skaff dere liv... dere burde finne på noe fornuftig tragiske mennesker. når dere kommer hjem etter skolen? hva skal dere gjøre? dere har ikke noe liv! og jeg vedder på at dere syntes det er mer morsomt å spille wow enn å dra på fest! eller vet dere i det hele tatt hva fest er !?!?!? nei.. ikke wow fest.../lan.... mener onkli fest med venner! ikke lan party! nei! wow ødelgger livet deres, gjør som meg, chopp spillet i 2.... enkel morro! hoho , hilsen totto ;D 7741356[/snapback] får du ikke lov av mamman din og kjøpe wow? dakars 7741367[/snapback] Jeg har en lvl 60 rogue så jeg vet jævla godt hva jeg snakker om Lenke til kommentar
zh- Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 jeg gikk NED i vekt når jeg spillte wow på det meste jeg.. aldrig vert så tynn som jeg var da.. Lenke til kommentar
Noheals Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Du vet det er mulig å ha et Normalt liv og spille wow samtidig... Jeg spiller wow ofte, har ikke noe problemer med å holde kontakt med venner utenfor wow.. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Går opp i vekt? det er det dummeste jeg har hørt. Trener 2-3 ganger i uka, så det eneste jeg legger på meg er muskler i så fall Ellers er jeg med venner/dama ... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Dagens så langt verste tråd belønnes med stenging. Trådstarter: Les retningslinjene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg