Morgh Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Når jeg prøver å oppdatere accounten min til bc så kommer det opp at cd-keyen min ikke er gyldig :S jeg har sjekka 5-6 ganger om jeg har skrivd riktig og alt :S for det er den keyen som står på innsiden av koveret som gjelder ikkesant? gah jeg blir frustrert!
Rallahr Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Du kan jo sende et bilde av den, så kan vi hjelpe deg Neida, har du virkelig prøvd alt? 1 (ettall) kan være I (stor i) e.l Ellers så er supporten til Blizzard altids en løsning.
DeadbeaT Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 er endel dårlig trykk ute og går ja. les nøye nøye-
John Keats Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Min funka ikke når jeg skrev med CAPS.. prøvd med bare små bokstaver?
Morgh Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 (endret) jeg har prøvd med store og små bokstaver. jeg har sett etter hva som står mange ganger. jeg har prøvd å skrive i isteden for 1 og alt sånt. jeg skjønner ikke hva som er galt. men det er den keyen som står over cdne til høyre? teit spm men er greit at det er 100% sikkert " Key not expansion key." Endret 17. januar 2007 av Morgh
Caddy Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Hvis du prøver å skrive i boksen som popper opp under installasjonen, så spør den jo først etter WOW key, sikker på at det ikke er her du prøver å skrive inn BC key?
Yaricks Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Tror det er snakk om å oppgradere accounten på nettet?
paranoide Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Har lest et sted at noen har hatt suksess med å forandre passordet på Account Management.
Bredoc Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Prøv igjen V isteden for Y for eks. Trodde også det var feil med min, men enkelte tall og bokstaver kan lett misstolkes. Til slutt fungerte det.
elf_man Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 jeg har prøvd med store og små bokstaver. jeg har sett etter hva som står mange ganger. jeg har prøvd å skrive i isteden for 1 og alt sånt. jeg skjønner ikke hva som er galt. men det er den keyen som står over cdne til høyre? teit spm men er greit at det er 100% sikkert " Key not expansion key." 7741175[/snapback] Du prøver på www.wow-europe.com ? Har vært en del kunder som har prøvd å bruke keyen på www.worldofwarcraft.com
Morgh Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 kanskje det har noe med at status på accounten min er Canceled? men hvordan reopner jeg den da?
Yaricks Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Kan ha noe med det ågjøre ja.. For å få den un-frozen må du enten fyre inn ett gamecard eller ett bankkort nr.
Morgh Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 den er ikke frozen. den er Canceled. jeg Cancela accounten min for en stund siden men så begynnte jeg å spille igjenn. jeg kan spille på den nå for jeg har betalt men det står fortsatt at den er Canceled
Yaricks Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Ring dem: http://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html
Superslask Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 (endret) den er ikke frozen. den er Canceled. jeg Cancela accounten min for en stund siden men så begynnte jeg å spille igjenn. jeg kan spille på den nå for jeg har betalt men det står fortsatt at den er Canceled 7741384[/snapback] Min var cancelled da jeg oppgraderte min konto. Edit: Det fungerte altså, så tror nok ikke det er problemet. Endret 17. januar 2007 av Superslask
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 den er ikke frozen. den er Canceled. jeg Cancela accounten min for en stund siden men så begynnte jeg å spille igjenn. jeg kan spille på den nå for jeg har betalt men det står fortsatt at den er Canceled 7741384[/snapback] Frozen og Canceled er vel det sammen egentlig.
paranoide Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 den er ikke frozen. den er Canceled. jeg Cancela accounten min for en stund siden men så begynnte jeg å spille igjenn. jeg kan spille på den nå for jeg har betalt men det står fortsatt at den er Canceled 7741384[/snapback] Frozen og Canceled er vel det sammen egentlig. 7741761[/snapback] Jeg tror ikke det.
knux Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 den er ikke frozen. den er Canceled. jeg Cancela accounten min for en stund siden men så begynnte jeg å spille igjenn. jeg kan spille på den nå for jeg har betalt men det står fortsatt at den er Canceled 7741384[/snapback] Frozen og Canceled er vel det sammen egentlig. 7741761[/snapback] Frozen kan være temp. ban og ikke mer gametime igjen. Canceled sier vel seg selv..
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Når spilletiden din går ut blir den frozen ja, men jeg som bruker Visa trykte på cancel for ikke lenge siden for at jeg ikke skulle bli trekt automatisk neste måned, da kan jeg spille helt til spilletiden går ut.
Morgh Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 ingen ting av det har noe å si... jeg kjøpte meg en ny tbc og den funka. det er keyen som er feil. meg og en kammerat prøvde alt mulig for å få den til å virke men uansett hva vi gjorde så gadd den ikke å virke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå