Gå til innhold

level 69 mage etter 24 timer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen jeg kjenner hjalp en fra lvl 57 til 60. Var 3 stykker som var i gruppe hans og drepte mobs i winterspring. Tror det var snakk om 200k exp i timen, gikk rimelig raskt(lenge før tbc)

7746205[/snapback]

 

Er er bare meg som synes det gikk raskt som pokker fra 57-60? Med en gang jeg begynte å ta strat/scholo-runs gikk det jo så fort at det var ikke måte på.

Lenke til kommentar
Tror det er et juksebilde. Tenk bare hvor mange hundretusen, kanskje millioner med XP det er mellom lvl 60-70? Hvordan i guds navn skulle han få tid til å enten grinde eller queste for SÅ mye XP på bare et døgn? Skjerp dere. 100k XP i timen ellerno? Kjenner ikke til noen quests eller monstre som gir så mye XP, jeg.

7740188[/snapback]

 

hehehae :p du kan jo lage en char på serveren der da å sjekke det? desuten er det ikke falsk bilde..

 

de har intervuet han også foresten

Lenke til kommentar
Rart at han i det hele tatt er i stand til å gi et intervju etter noe slikt  :D . Hjernen må jo være helt pudding, tenk på alle de gjentagelsene han har gjort!. Drømmer sikkert om feks grinding i flere uker.

7748300[/snapback]

Jepp...

 

Personlig skal jeg kose meg med BC som man koser seg med god whisky. Med andakt og i passe porsjoner :cool:

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk aldri spilt WoW:) Når jeg først leste overskriften så tenkte jeg: "Hæ? Allerede?!". Når jeg så har lest tråden her og på det andre forumet så ser jeg jo at det ikke er en person som har gjort dette, men et party som gir all xp til en character. De utnytter jo bare en mulighet som ikke burde vært der i utgangspunktet. Synd at Blizzard ødelegger rollespillsjangeren på denne måten. Hadde XP blitt fordelt gjevnt i gruppa så hadde man sluppet slike problemer. Arti å se at noen har klart å få WoWere til å tilte:D

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk aldri spilt WoW:) Når jeg først leste overskriften så tenkte jeg: "Hæ? Allerede?!". Når jeg så har lest tråden her og på det andre forumet så ser jeg jo at det ikke er en person som har gjort dette, men et party som gir all xp til en character. De utnytter jo bare en mulighet som ikke burde vært der i utgangspunktet. Synd at Blizzard ødelegger rollespillsjangeren på denne måten. Hadde XP blitt fordelt gjevnt i gruppa så hadde man sluppet slike problemer. Arti å se at noen har klart å få WoWere til å tilte:D

7749192[/snapback]

Heh.. man får vel bare si "Vivez Le Nerd" og kose seg i sitt eget tempo ;)

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Jeg har faktisk aldri spilt WoW:) Når jeg først leste overskriften så tenkte jeg: "Hæ? Allerede?!". Når jeg så har lest tråden her og på det andre forumet så ser jeg jo at det ikke er en person som har gjort dette, men et party som gir all xp til en character. De utnytter jo bare en mulighet som ikke burde vært der i utgangspunktet. Synd at Blizzard ødelegger rollespillsjangeren på denne måten. Hadde XP blitt fordelt gjevnt i gruppa så hadde man sluppet slike problemer. Arti å se at noen har klart å få WoWere til å tilte:D

7749192[/snapback]

Han var ikke i gruppen, han "tagget" mobsene slik at han får killet(han får xp og loot) deretter drepte gruppen mobsene.

Lenke til kommentar

Han var ikke i gruppen, han "tagget" mobsene slik at han får killet(han får xp og loot) deretter drepte gruppen mobsene.

7749314[/snapback]

 

Prøvde litt selv i går kveld med en warrior 46 og en mage 60. Drepte elites 47-48, men det ga veldig dårlig uttelling. Fikk mere xp av å være i gruppe enn å "tagge" mobsene for deretter å la magen knerte dem.

 

Noe jeg gjør feil? Eller er det slik at mobsene må være "grønne" eller høyere slik at magen får xp for at warrioren skal få max uttelling? 300-400XP med rested (i gruppen, rundt 200 ellers) er ikke akkurat noe bonus for warrioren min. Han får mere xp av å drepe mobs på eget level enn det der :!:

 

Eller er det slik at dette fungerer bedre når warrioren passerer level 50? Mere tilnærmet magen.

Lenke til kommentar

Han var ikke i gruppen, han "tagget" mobsene slik at han får killet(han får xp og loot) deretter drepte gruppen mobsene.

7749314[/snapback]

 

Prøvde litt selv i går kveld med en warrior 46 og en mage 60. Drepte elites 47-48, men det ga veldig dårlig uttelling. Fikk mere xp av å være i gruppe enn å "tagge" mobsene for deretter å la magen knerte dem.

 

Noe jeg gjør feil? Eller er det slik at mobsene må være "grønne" eller høyere slik at magen får xp for at warrioren skal få max uttelling? 300-400XP med rested (i gruppen, rundt 200 ellers) er ikke akkurat noe bonus for warrioren min. Han får mere xp av å drepe mobs på eget level enn det der :!:

 

Eller er det slik at dette fungerer bedre når warrioren passerer level 50? Mere tilnærmet magen.

7749517[/snapback]

 

 

Den som dreper må få experience for killet.. Funka bra når for han magen siden raidet var 4-5-6-7 levler lavere enn han.

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk aldri spilt WoW:) Når jeg først leste overskriften så tenkte jeg: "Hæ? Allerede?!". Når jeg så har lest tråden her og på det andre forumet så ser jeg jo at det ikke er en person som har gjort dette, men et party som gir all xp til en character. De utnytter jo bare en mulighet som ikke burde vært der i utgangspunktet. Synd at Blizzard ødelegger rollespillsjangeren på denne måten. Hadde XP blitt fordelt gjevnt i gruppa så hadde man sluppet slike problemer. Arti å se at noen har klart å få WoWere til å tilte:D

7749192[/snapback]

Han var ikke i gruppen, han "tagget" mobsene slik at han får killet(han får xp og loot) deretter drepte gruppen mobsene.

7749314[/snapback]

 

 

samme det da.. burde no heller ta interju med de som var i grp.. var no ikke magen som jobba/grinda..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...