Gå til innhold

Nytt rolle/strategi spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Skal skaffe meg et online spill. Nesten likt som AOE 3 men helst med litt magi osv. nesten som WoW men det skal jeg IKKE ha. Pcn min er ganske ny og takler de fleste spill. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

Skal skaffe meg et online spill. Nesten likt som AOE 3 men helst med litt magi osv. nesten som WoW men det skal jeg IKKE ha. Pcn min er ganske ny og takler de fleste spill. Noen tips?

7735820[/snapback]

noe galt med wow?

Likt som AOE 3 men med magi?

WC3?

Skrevet (endret)
Hei,

7735820[/snapback]

ehhhhhhhh

øhhhhhhhh

warcraft III kanskje

jeg mener et spill som ligner AOE, men med magi og sån. nesten som wow.

2+2=4

edidt:

ser ut som noen kom meg i forkjøpet

Endret av cyberPanda
Skrevet
Hei,

7735820[/snapback]

ehhhhhhhh

øhhhhhhhh

warcraft III kanskje

jeg mener et spill som ligner AOE, men med magi og sån. nesten som wow.

2+2=4

edidt:

ser ut som noen kom meg i forkjøpet

7736126[/snapback]

Haha den tenkte jeg ikke på nei :thumbup:

Skrevet

Du burde ikke spillte guildwars, WoW er jo kjempe bra. Du kan jo vente på Warhammer online de er jo veldig lingnene WoW, men bedre graffik, og er nok litt andrerledes på noen steder som PvP.

Skrevet
Du burde ikke spillte  guildwars, WoW er jo kjempe bra. Du kan jo vente på Warhammer online de er jo veldig lingnene WoW, men bedre graffik, og er nok litt andrerledes på noen steder som PvP.

7736199[/snapback]

Rolle/strategispill er ikke rette sjanger for WoW og andre mmorpg spill da....

Skrevet (endret)

Vanguard: Saga of Heroes.

Hvis det er singleplayer spill du er ute etter så bør du garantert teste ut Baldurs Gate 1 og 2, ihvertfall 2'ern. Neverwinter Nights 2 jo også ganske morro.

Endret av Shifty
Gjest Slettet+130498
Skrevet

vis det er gode strategi spill du er ute etter vil jeg anbefale supreme commander som kommer neste månde, hvis du skal ha et spill nå sp vil jeg anbefale: age of empire 2 med exp, starcraft og starcraft broodwar, empire earth, warcraft 3 + exp, alle command and conquer spillene, spesiellt red alert2 + exp. ut av strategi med magi i så er det warcraft 3, Heroes of Annihilated Empires og kampen om midgard spillene.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

det er bare te warcraft 3, men du har også en tillegspakke. frosen trone heter den vel, hvis jeg ikke husker så feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...