Gummun Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Skal til India i tre mnd på feltarbeid for masteroppgaven min. Laptopen min er litt gammel, og lurer på om noen har noen forslag på lite ressurskrevende spill jeg kan kose meg med i varmen på sene kvelder. Specs: Intel Pentium M 1300 512 Ram Mobility Radeon 9000(ATI) Liker RPGs, tycoons og eventyrspill eller tilogmed 1.person shooters men da må historien være god.. Kommer ikke til å ha internett så mmorpgs nytter ikke Alle forslag taes imot med takk
Neppe Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Diablo 2 da ? Skulle gå greit. Her har du mange timers morro. Dungeon Siege ? Burde vel fungere. Fate, dette er et utrolig enkelt eviggående spill som genererer verdener og quester automatisk. www.fatethegame.com eller no. Genialt Transport Tycoon, også mye morro. Roller Coaster Tycoon skulle også gå greit
Kenny000 Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 (endret) Skaff deg Deluxe Ski Jump 3. Jeg vet det ikke står blant det du liker på listen din, men det er utrolig moro, vanedannende og spennende. Allltid moro å klare å hoppe LITT lenger hver gang! edit: hilsen en som tar master i Singapore og som også liker å spille litt på varme kvelder.. Endret 16. januar 2007 av Kenny000
Gummun Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Diablo to har jeg faktisk liggende.. kjøpte det en gang men har aldri fått spilt det.. orginalen har jeg brukt endel timer på Dungeon siege har jeg faktisk aldri prøvd, men gleder meg til å prøve Ski jump deluxe ja.... hehe.. har vært der! var favoritt-fyllesjuke-aktivitet i russetida en gang for lenge siden:) Ellers er jo fallout2 noe jeg må få tak i igjen.. fantastisk spill.. Takk for svar begge to, og lykke til i singapore kenny00.. vært der en gang og da endte vi med å hive hverandre i kanalen
capy2 Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 NOLF 1 skal vel den maskinen klare å dra. det er jo et morsomt 1.person "spion" spill:) Hva med dungeon keeper 2?
RIP Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Civilization, tror kanskje du klarer 4eren også med den maskinen. Hvis ikke, Warcraft 3 og Star Craft. Eller Half-Life.
Neppe Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Han har ikke en sjans til å dra Civilization 4, og han vil sikkert få små problemer med NOLF. 4x4 Evolution, er et fint bilspill. Om du klarer å finne en plass du kan kjøpe det, noe som jeg tviler. Rollercage Stage 2 er også ganske gøy, dog vanskelig å finne. Tony Hawk Pro skater 2 ? Det beste skater spiller, spør du meg.
Bob Sacamano Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Hvis du har diablo 2 liggende da bør du garantert bruke det. Fenomenal historie, kanskje det spillet med verdens mest items med tange på forskjellige stats etc, og det skulle nok gått an å spille på pc-en din
fargoth Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Morrowind - Game of the Year Edition. Kjøper du det får du med det geniale spillet Morrowind + de to fantastiske ekspansjonspakkene Tribunal og Bloodmoon. Foruten denne smykkestenen av et spill kan jeg andbefale disse: Diablo 1 med Hellfire expansion Diablo 2 med Lord of Destruction expansion Starcraft med Brood War expanision Age Of Empires 1 med Rise of Rome expanision Age Of Empires 2 med The Conquerors expanision Command & Conquer: The First Decade Warcraft 2 The Tides of Darkness med Beyond the Dark Portal expanision Warcraft 3 med The Frozen Throne expanision Worms Armageddon Kingdom Under Fire Half-Life The Settlers 1,2, og 3 Roller Coaster 1 og 2 med expanision packs Gta 1 Gta London Gta 2 Gta 3 Gta Vice City Star Wars - Galactic Battlegrounds Final Fantasy 7 for PC Final Fantasy 8 for PC Leisure Suit Larry 1-7 Civilization 3 (Har hørt det skal være bra, men jeg har ikke prøvd det selv) The Sims med div. expanision packs Sim City 3000 Baldur's gate -serien The Longest Journey System Shock 2 Monkey Island 1-3 Day of the tentacle Full Throttle Beneath a steel sky Sam & Max Indiana Jones and the fate of atlantis Broken Sword BridgeBuilder!
Zlatzman Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 (endret) Heroes of Might and Magic 3 Transport Tycoon Deluxe Anbefaler de to til rolig hygge. Endret 17. januar 2007 av Zlatzman
Gummun Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 Day of the tentacle det og sam n max var de første spilla jeg var hekta på tror jeg:) Takk for lang liste fargoth! og til dere andre også! Foreløpig har jeg installert: Fallout2 Diablo2 og emulatorversjon av det fantastiske amiga spillet Moonstone: a hard days knight
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå