Gå til innhold

Noen erfaringer med JM data?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det noen her som har erfaringer med JM data?

Har bestilt en ny PC som skulle være levert i dag, men nå kommer først i morgen. Firmaet krever kontant betaling ved personlig levering til meg.

Litt kjipt å betale før man tester pc'en og har fått kontrolert at den har de spesifikasjonene den skal ha.

 

Noen som positive el. negative erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også kjøpt en 2-3 brukte skjermer av de og de var helt etter beskrivelsen. De hadde noen skjønnehetsfeil på selve kabinettet, ikke på glasset som de også hadde informert om. Etter den prisen jeg fikk da var det gode kjøp. Har selv ikke kjøpt noe nytt av de bare brukte ting, men det brukte jeg har kjøpt har vært bra->veldig bra.

 

Cobos

Lenke til kommentar
Og jeg har kjøpt noen 17'' CRT'ere for en tid tilbake (ved ulike tidspunkt).

God pris (lav).. bra skjermer.. og god service (tilkjørt til jobben).

7738657[/snapback]

 

 

Jeg er veldig fornøyd med servisen i allfall, har kjøpt 2 brukte 21-tommere der som var så lavt priset at jeg nesten måtte stå på knea og betale, de var som jeg hadde fått oppgitt og skjermene ble levert med budbil.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg kunne legge inn en tråd om Jm Data

 

Jeg kjøpte en brukt skjerm fra dem via QXL muligens det dummeste kjøpet jeg har gjort. Men la gå.

 

- Skjermen var knust ved ankomst, noe jeg vil si skyldes mangelfull/dårlig innpakning

 

- Skjermen ble returnet med returskjema slik som det sto jeg skulle gjøre, hittil alt greit

 

- Svarer først at det skal sendes "ny" tilsvarende skjerm, for deretter å totalt ignorere meg. (både på telefon og e-mail...)

 

Etter å ha forsøkt å få kontakt med sjappa X antall ganger, så har jeg gitt opp, anser pengene for tapt uansett... De er ikke interesert i å verken gi meg erstatningsskjerm eller pengene tilbake.

 

Elendig butikk, styr unna...!

6924057[/snapback]

 

Min erfaring med sjappa... :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg har bestillt meg ny maskin fra JM Data. 6788,- kostet den meg.

 

De regnet med at maskinen skulle bli sendt til meg igår, mandag 18.06.2007.

 

Da jeg så sendte mail til de igår og spurte om maskinen var sendt, var det ingen svar å få.

 

Jeg har også sendt en mail idag med akkurat samme spm, og enda ikke fått tilbake melding.

 

Derfor prøvde jeg å ringe, men det er jo bortkastet tid i og med at de ikke svarer når man ringer.

 

Frykter jeg må ty til forbrukerrådet om ikke saken tar en vending å jeg hører fra de.

Lenke til kommentar
Jeg har bestillt meg ny maskin fra JM Data. 6788,- kostet den meg.

 

De regnet med at maskinen skulle bli sendt til meg igår, mandag 18.06.2007.

 

Da jeg så sendte mail til de igår og spurte om maskinen var sendt, var det ingen svar å få.

 

Jeg har også sendt en mail idag med akkurat samme spm, og enda ikke fått tilbake melding.

 

Derfor prøvde jeg å ringe, men det er jo bortkastet tid i og med at de ikke svarer når man ringer.

 

Frykter jeg må ty til forbrukerrådet om ikke saken tar en vending å jeg hører fra de.

8896623[/snapback]

De er supertrege på å sende saker og ting. Brukte over en uke på å sende en skjerm til meg, i tillegg var den knust... :thumbdown: At du overhodet GIDDER å bestille noe fra en butikk som har såpass mye negativ omtale er imponerende i seg selv.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Gøy å lese det her :p Har vært anstatt på JM i tre år og er helt enige i hva dere sier ;) Er nok den daglige lederer som er litt for fokusert i å få pengene inn enn ut. Telefonen går i ett og i og med at det er 2 linjer inn og ofte bare en som svarer i telefon kan det være vanskelig å komme igjennom. Mottar ofte flere hundre mails om dagen også :O Men dere kan prøve å sende mail til support, han som sitter der er ofte litt mer fornuftig.

 

JM får nye eiere den 1. september og da skal jeg love dere at ting blir bedre :D Nye systemer er allerede under utvikling ;)

Lenke til kommentar
For å si det slik, sjappa er grei den, bare  du ikke må returnere noe... Da er du stort sett screwed.

7746550[/snapback]

 

 

kjøpte en komplett pc fra dem for halvannet år siden. ca 4 måneder siden fikk jeg opp masse artifacts på skjermen. jeg ringte inn til dem, fikk prate med en trivelig kar der som ba meg sende inn kortet så skulle han sende nytt. dessverre så hadde de ikke samme kortet inne, så de sendte like godt ut et nyere og bedre kort til meg.

 

topp service spør du meg :D

Lenke til kommentar
Gøy å lese det her :p Har vært anstatt på JM i tre år og er helt enige i hva dere sier ;) Er nok den daglige lederer som er litt for fokusert i å få pengene inn enn ut. Telefonen går i ett og i og med at det er 2 linjer inn og ofte bare en som svarer i telefon kan det være vanskelig å komme igjennom. Mottar ofte flere hundre mails om dagen også :O Men dere kan prøve å sende mail til support, han som sitter der er ofte litt mer fornuftig.

 

JM får nye eiere den 1. september og da skal jeg love dere at ting blir bedre :D Nye systemer er allerede under utvikling ;)

9251174[/snapback]

 

Jeg har lite erfaring med JMdata, men fint med et ærlig svar ;)

 

(hvis jeg noengang skulle bestillt fra JMData, så hadde det nok blitt brukt skjerm, for på brukte CRT skjermer, så er de uslåelige i min mening (med tanke på pris)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...