Christian86 Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Bestilte et kabinett for sata disker fra en nettbutikk i fjor, dette "døde" i løpet av nyåret og nytt ble bestilt. Da den ble levert inn telte vi 5. januar, og forventet leveringsdato er nå 2. februrar. Jeg har nå sendt e-post og spurt pent om jeg heller kan få pengene igjen,slik at jeg kan bruke dem på noe annet. Er det en urimelig tankegang?
osse-mon waits for alice Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Synes ikke dét.. Butikken bør yte den servicen
Christian86 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Og de var mye greiere enn forventet, nå er jeg 1150 kroner rikere dato for levering var faktisk markert rødt, så om jeg skulle fått den, den 2. feb, var temmelig usikkert.
*Tronaldo* Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Kan jeg spørre hvilken nettbutikk det gjaldt? *Tronaldo*
osse-mon waits for alice Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 De ordner opp i slike ting, de
*Tronaldo* Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Jeg har også inntrykk av at Netshop er flinke og serviceinnstilte. Har dog ikke handlet på filialen i Oslo, men regner med at det er samme holdninger der. *Tronaldo*
Christian86 Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Ettersom jeg leverte med harddisker for testing, så ba jeg om at disse ble sendt med post til meg. Grorud er litt langt unna for meg, så vil ikke dra dit unødvendig. Nå har de da sendt det gratis med post til meg, så slipper jeg den delen undres bare hva jeg skal bruke pengene på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå