Rollespilleren Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 http://www.wowwiki.com/Jaina_Proudmoore "Upon breaching the core of the mountain, Jaina stumbled upon Thrall and Cairne. They were about to battle when they were all suddenly confronted by the Oracle, who was actually the Prophet Medivh they had met in Lordaeron. The Prophet Medivh implored them all to ally with each other, saying that they would not survive alone against the might of the Burning Legion." Er det noen som tror at det blir et sammensatt temporært lag i fremtiden, altså halvparten Alliance og halvparten Horde i ett og samme raid?
Lycantrophe Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Nei. Det at mennesker og Horde samarbeidet i WCIII-lore betyr ikke at vi plutselig skal allieres mer enn det som skjedde ved Ahn'Qiraj.
maglame Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Jeg tror, og håper, at dette vil skje. Noe av det beste med Warcraft loren, i mine øyne, er hvordan rasene som kjemper mot hverandre flere ganger finner seg avhengige av den andre for å overleve. Særlig historiene med Thrall, Jaina og Taretha er fascinerende. Og jeg gleder meg spessielt til å befri Thrall i Hillsbrad.
StorPeder Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Skulle likt å sett rabalderet som hadde oppstått om f.eks taurens hadde gått over til alliance ved neste ex.pack eller noe sånt
DeadbeaT Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 gnomes+tauren= disaster? jaja, vi finner nok snart alliance guilds med bare draenei's som heter ting som: "sorry i stepped on a gnome" etc
Speik Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 "Upon breaching the core of the mountain, Jaina stumbled upon Thrall and Cairne. They were about to battle when they were all suddenly confronted by the Oracle, who was actually the Prophet Medivh they had met in Lordaeron. The Prophet Medivh implored them all to ally with each other, saying that they would not survive alone against the might of the Burning Legion." Det det er snakk om der er The battle of Mount Hyjal, som er med i TBC. Så du får nok se der Battle of mount hyjal er med i WoW BC som en raid-instance i caverns of time, men for å bli attuned kreves en jækli lang quest-chain.
chokke Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 minner om argent dawn altså, klarte jo naxxramas fint uten å alliere seg med den andre fraksjonen.
tiefling Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Hadde vært morsomt om Alliance og Horde samarbeidet iallefall når det gjelder Mount Hyjal. Tauren og gnomes og undead og humans i samme raid. Og så full krig straks de er ferdig og skal forlater stedet
Carl M Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Mount Hyjal, Caverns Of Time(Les: reise tilbake i tid) er by far det mest lavpannede, patetiske og rett og slett ynkelige, billige trikset som finnes for å skvise ut mest mulig content uten noe særlig effort. "Hewlo thar, I'm with the Blizzard writing team, we decided we shouldn't *do* anything actually, so here's old content brought to you buy the impossibility of taaaaime travel... enjoylol. Coming soon: Molten Core 2 - Slighty Better." Med mindre jeg må der for å få nether vortex/tilgang til noe videre skal jeg brånekte å gå der av prinsipp.
M@R7!N Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 (endret) Fordi? Greit nok, det er totalt ulogis med timetravel, men hva er ikke i wow? Gleder meg til å prøve Caverns of Time jeg Edit: Det er tross alt ikke en raidinstance, og det er nok av instancer fra 60-70, så har absolutt ingenting imot CoT. Endret 15. januar 2007 av M@R7!N
vStyle Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Jeg synes timetravel er fint, Hyjal, Lordearon og slikt er noe av det jeg liker mest med Warcraft. I en preview video for BC så du Scholomance som det var før det ble "herpa". Gleder meg som en liten unge :o Håper at vi en eller annen gang kan reise tilbake til Lordareon slik som det var på det tidspunktet da det ble invadert, hadde vært den beste opplevelsen evarrrr
Lightningwolf Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Mount Hyjal, Caverns Of Time(Les: reise tilbake i tid) er by far det mest lavpannede, patetiske og rett og slett ynkelige, billige trikset som finnes for å skvise ut mest mulig content uten noe særlig effort. "Hewlo thar, I'm with the Blizzard writing team, we decided we shouldn't *do* anything actually, so here's old content brought to you buy the impossibility of taaaaime travel... enjoylol. Coming soon: Molten Core 2 - Slighty Better." Med mindre jeg må der for å få nether vortex/tilgang til noe videre skal jeg brånekte å gå der av prinsipp. 7728726[/snapback] Ja for det og skyte flammekuler ut av hånda de er jo det mest naturlige i verden. For ikke og snakke om alle Night elfene som vandrer rundt om kring i Oslo.7
Zethyr Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 gnomes+tauren= disaster? 7726569[/snapback] Alt som involverer gnomes i det hele tatt pleier å ha "disaster" som en del av sluttresultatet. Taurens + d0rfs derimot, det hadde blitt halleluja. Et par stykk healad0rfs og en tre fire gun-d0rfs på ryggen til en tauren droot, med gun-d0rfenes pets løpende rundt.. Tenk deg for et syn. Midgets and cows unite !
akarno Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Tenk alle kiddies som vil whine fordi de ikke kan ganke den andre factionen da ^^ Utifra det jeg har lest av WC3 lore og spilt, (lest alle bøkene osv) er det egentlig bare dumt at de har havnet så skeivt, for de er egentlig veldig like på mange måter, og jeg hadde ikke blitt overasket.. Meeeen nå sitter jo blizz med åpen lore så hvorfor gjøre det vanskelig når vi kan krige mot hverandre for alltid
maglame Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 "Hewlo thar, I'm with the Blizzard writing team, we decided we shouldn't *do* anything actually, so here's old content brought to you buy the impossibility of taaaaime travel... enjoylol. Coming soon: Molten Core 2 - Slighty Better." 7728726[/snapback] Vell. De har da redesigned mye. Laget alle steder sånn de så ut før osv. Virker ikke som det er et så billig triks som du vil ha det til. Jeg nøyt det iallefall.
Heart Break Kid Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Mount Hyjal, Caverns Of Time(Les: reise tilbake i tid) er by far det mest lavpannede, patetiske og rett og slett ynkelige, billige trikset som finnes for å skvise ut mest mulig content uten noe særlig effort. "Hewlo thar, I'm with the Blizzard writing team, we decided we shouldn't *do* anything actually, so here's old content brought to you buy the impossibility of taaaaime travel... enjoylol. Coming soon: Molten Core 2 - Slighty Better." Med mindre jeg må der for å få nether vortex/tilgang til noe videre skal jeg brånekte å gå der av prinsipp. 7728726[/snapback] Ja for det og skyte flammekuler ut av hånda de er jo det mest naturlige i verden. For ikke og snakke om alle Night elfene som vandrer rundt om kring i Oslo.7 7730031[/snapback] Du må heller ikke glemme den fine evnen vi har med å gjennopplive andre, midt på gaten, som nettopp har blitt drept. En god og uvurdelelig egenskap.
Lampeskjermen Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 CoT er by far den gøyeste instance jeg har vært i. ( 5 mans instancen ) utrolig gøy og hjelpe thrall og det er også gøy som instance går, ikke bare clear ta boss osv.osv men at det har noe historie i seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå