Gå til innhold

24' til Gaming?


ArizarD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva med den nye 27" 1920 skjermen til samsung. Ypperlig til gaming...

7723965[/snapback]

 

Er vel strengt talt ikke vits å kjøpe størst mulig skjerm når du likevel skal sitte ca halvmeter unna den. Hvis du ikke har veldig lyst til å telle pixler, da er det jo litt kjekt.

Endret av Nukem
Lenke til kommentar

Annbefaler Dell jeg og, selv om det er en del banding på den.

 

BenQ har også en modell, den er en del dyrere, men da slipper du kanskje bandingen. Den er ihvertfall veldig bra.

 

LItt OT betyr vel den tittelen din 24 fot skjerm, altså på størrelse med en middels båt. Det får du nok ikke skaffet.

 

Disse har S-PVA panel, ikke de aller, aller raskeste, men de er m er enn raske nok for de fleste. Tror ikke du får skaffet noen serlig raskere 24" skjermer.

Endret av watercool:)
Lenke til kommentar
Jeg har en Dell 2405 og den er den første gjenstanden jeg bærer ut hvis huset brenner!  :love:

7724766[/snapback]

 

:!:

 

Kommer til å kjøpe en neste mnd hvis tilbudet kommer tilbake. Er det lang ventetid etter bestilling?

7724838[/snapback]

Tror det varierer veldig, har hørt om folk som fikk etter et par dager og opptil 1 mnd.

Lenke til kommentar
Annbefaler Dell jeg og, selv om det er en del banding på den.

 

BenQ har også en modell, den er en del dyrere, men da slipper du kanskje bandingen. Den er ihvertfall veldig bra.

 

LItt OT betyr vel den tittelen din 24 fot skjerm, altså på størrelse med en middels båt. Det får du nok ikke skaffet.

 

Disse har S-PVA panel, ikke de aller, aller raskeste, men de er m er enn raske nok for de fleste. Tror ikke du får skaffet noen serlig raskere 24" skjermer.

7724902[/snapback]

 

Sliter den med banding? trodde ikke det var noe problem på lcd skjermer jeg men mer ett lcd projektor problem...

Min 225bw har null av det ihvertfall og jeg har ikke sett noen andre med det...

Lenke til kommentar
Er på utkikk etter en 24' LCD som skal hovedsaklig brukes til gaming og film osv. trenger da så lav ms som mulig, prisen bør ikke overstige 10k, hva ville dere ha anbefalt?

7723891[/snapback]

Jeg har hatt http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315197 i et år, og har bare godord å si om den. Har rundet bl a Half-Life 2, FarCry og Dark Messiah med denne. I tillegg spilt en del bilspill som NFS Most Wanted og FlatOut 2. Intet etterslep! Glimrende kontrast og farger, både i filmer, spill og annet. Anbefales på det sterkeste. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...