thehazen Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Hey folkens, jeg skal kjøpe litt ting til min ps3 og metal gear portable ops til min psp, vil da ha en link til en god import side som sender til norge raskt og gjerne med "toll unngåing" altså sette 20dollar på pakka sende som gift osv. de må ha express fra ups eller lignende da jeg ikke gidder og vente i 3uker på ting. håper noen kan hjelpe meg! Takk
XtaZ Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Prøv play-asia.com du. Der setter de prisene under tollgrensen hvis du ber om det Er ganske rask levering vanligvis også
thehazen Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 De sender ikke PS3 eller psp ting til europa.
Typho Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Ta å sjekk Videogames plus som ligger i Kanada. Handler hos de ofte. De setter $20 på pakka så den sklir gjennom tollen hver gang
parallax313 Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Ta bare å sørg for å melde fra til dem om å sette det ned FØR du bestille. Jeg bestilte varen og sa så ifra på mail til dem, men de sendte pakka før de sjekka mailen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå