lceman™ Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jeg kaller meg forsåvidt noe så enkelt og greit som Iceman. En vakker dag skal jeg ha gleden av å arrestere dere alle
Villanden Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Har sett deg kjørende rundt i fullt snut-gear ja Iceman. Bare så synd at du ikke klarer å ta meg igjen
Hr. Jenssen Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Ja Iceman, deg har jeg også sett. Jeg kaller meg [NOR]MeTa][iC.
lceman™ Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Gi meg litt tid. Det hjalp så vidt det var å legge inn litt hotkeys for å si det sånn...
lceman™ Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hvordan gjør man det egentlig? 7867134[/snapback] Ligger en guide på Chillpoint-forumet. Her.
Hr. Jenssen Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Oooh, takker. Har ikke beveget meg så mye rundt i Chillpoint-forumet, jeg. Henger mest rundt Mafia-tråden.
Kimelimm Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Den serveren var DRITBRA ! Keep on the good work! Går under navnet Kimmag xD!
Hr. Jenssen Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hehe, jau. Florerer av nordmenn og skandinaver i all generalitet på serveren for tiden. SPill i en time i strekk, så kan du enkelt registrere deg ved å skrive "/register *passord*", og hver gang du kommer inn på serveren med samme navn som du er registert, og skriver "/login *passord*", så vil pengene du har satt inn på konto fortsatt være der, og investeringene du eier vil fortsette å sende inn penger mens du er borte, så lenge ingen kjøper dem opp fra deg.
Villanden Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Du trenger ikke ha dem på konto heller. Logget på og hadde en mill cash på meg. Men er sikrere å sette dem på konto, og mener du får renter på det.
Kimelimm Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Det som er dritt, er at andre kan kjøpe husa dine...
lceman™ Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Den serveren var DRITBRA ! Keep on the good work! Går under navnet Kimmag xD! 7886316[/snapback] Du er lettarrestert, fortsett sånn
Hr. Jenssen Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 (endret) Det som er dritt, er at andre kan kjøpe husa dine... 7891695[/snapback] De kan ikke det. De kan selvsagt kjøpe investeringene dine, ja, men ikke husene. Så Når du finner deg et hus som ikke eies av noen, så kan du kjøpe det, og må hver dag (virkelige dag) betale husleie på noen tusen. Du kan også kjøpe husleie for maks fem dager i strekk, så slipper du å komme inn hver dag. Om du glemmer å betale husleia, legges huset ut for salg igjen, og da kan andre kjøpe det. At investeringene dine kan kjøpes er jo bare rett og rimelig. Tenk motsatt på det du sier. Hadde det ikke vært surt om alle på serveren hadde eid investeringer, så kunne ingen, inkludert deg, kjøpe dem opp? Du trenger ikke ha dem på konto heller. Logget på og hadde en mill cash på meg. Men er sikrere å sette dem på konto, og mener du får renter på det. 7891599[/snapback] Jada, så lenge du er utenom serveren, så er det ikke noen fare for at folk skal kunne stjele fra deg, verken det du har på konto eller i lomma. Endret 7. februar 2007 av Hr. Jenssen
Hr. Jenssen Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Det er vel litt forskjellig. Kommer an på hvor mye du har i lomma di. Går vel på prosent. Jeg har fått flere hundre tusen frastjålet noen ganger når jeg har hatt noen mill i lomma for å kjøpe et hus.
Peep Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Skrevet 9. februar 2007 Hvis du velger "Robber" så tar man 35 % av pengene til den man stjeler for. Som vanlig civilian eller lignende, tror jeg det bare er 10 %. http://rules.chillpoint.nl/
Rindal-jr Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Jeg skjønner ingenting! Jeg har lastet ned MTA san andreas, med hvor skal jeg skrive inn addressen til serveren og passordet?
Robert. Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Heeeeey! Drit bra server, er under navnet Killox er med i gjengen til Iceman, eller er med han i gjengen! Utrolig artig!
Smooth Ceiling Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 (endret) Begynte med denne serveren i går. Første gang jeg spiller GTA i MP, og det er så morsomt å bare suse rundt og følge med på hva som foregår. Har sett deg, Iceman, og sikkert fler av de andre og. Jeg synes det er topp at regelverket er såpass strengt. Det er en del ting jeg lurer på ennå, bl.a. hvordan folk pleier å skaffe penger, men jeg har kikket litt på forskjellige forum og det kommer til meg før eller senere =) Tenker hovedsaklig på å skaffe nok cash til å kjøpe en virksomhet som gir avkastning. Vel, det første som skjedde da jeg fikk logget inn ordentlig i Chillpoint, var at jeg ble voldtatt av en annen mann, og fikk AIDS som bonus. Jeg skvatt realt og måpet sikkert fremdeles da jeg dro frem uber gunnern min (den lyddempede pistolen..) for å forsvare meg. Flott at hevndrap er lov når du blir utsatt for noe slikt. Nå knertet han meg uten problem da, og vi flirte godt av det begge to. Ellers har jeg brukt tiden på å utforske kartet, da jeg aldri har kommet så langt at jeg har unlocket alle områdene i S.A. og var egentlig passe lei å spille det som single player med de evinnelige områdekrigene. I så måte er dette herlig forfriskende! Edit: Lærte meg nettopp hvordan jeg tjener penger.. Endret 30. mai 2007 av Sundiver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå