Robert. Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Dette er noe og bite tenna i, men hvis mange folk kjøper det kommer havet til og bli oversvømt av båter,
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Dette er noe og bite tenna i, men hvis mange folk kjøper det kommer havet til og bli oversvømt av båter, 8607386[/snapback] Tror nok utviklerne har flere servere som skal fordele massen slik at det ikke blir overflod.
Belfez Skrevet 14. mai 2007 Skrevet 14. mai 2007 Hvor stort kommer selve verdenen til å bli? kjipt å komme til enden med en gang
Robert. Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Lit drit grafikk da.... 8752500[/snapback] Dårlig grafikk? Neihei! Se på vannet syntes det er nydelig ut jeg. Btw: Noen som vet når det kommer ut eller ca?
Phoenixs Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Lit drit grafikk da.... 8752500[/snapback] Dårlig grafikk? Neihei! Se på vannet syntes det er nydelig ut jeg. Btw: Noen som vet når det kommer ut eller ca? 8752613[/snapback] Vannet ser dårlig ut. Altfor mye bump mapping på det. Det ser litt bedre ut når det beveger seg, men ikke så veldig bra. Jeg nevnte jo at jeg vant en beta spot for en tid tilbake. Vel for ganske lenge siden ble jeg endelig gitt tilgang til beta testen. Jeg har ikke spillt så veldig mye. Når jeg har litt bedre tid vil jeg skrive et par ord om opplevelsen. Men en ting kan jeg si, det minner litt om disse singleplayer pirat spillene som har kommet de siste årene. I en multiplayer versjon vel og merke.
V_B Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Ett par spørsmål til de som har peiling på dette spillet; 1. Hvordan vil det fungere, kan man plyndre byer, raide sammen? 2. Vist man blir drept, hva skjer da? 3. Guilds/Claner? 4. Jeg så litt på siden og man kan være pirater i spillet. Vil alt bli kaos og serverene blir rene anarkiet ettersom alle gjør slik de vill?
Skyax Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 Ett par spørsmål til de som har peiling på dette spillet; 1. Hvordan vil det fungere, kan man plyndre byer, raide sammen? 2. Vist man blir drept, hva skjer da? 3. Guilds/Claner? 4. Jeg så litt på siden og man kan være pirater i spillet. Vil alt bli kaos og serverene blir rene anarkiet ettersom alle gjør slik de vill? 8755158[/snapback] Ikke sikkert at alle vil bli pirater
Civilix Skrevet 4. juni 2007 Skrevet 4. juni 2007 (endret) Vi får bare håpe at det å transportere varer og utforske verden gir spilleren såpass mye inntekter at de blir de prefererte "yrkene". Litt kjederlig for piratene og hvis det ikke er noe transportskip å robbe. Må være ganske tilfreds å få lurt en stor mengder gull forbi piratene og få råd til et av de raskeste skipa i spillet, dermed kunne seile fra alle piratene med den dyrebare lasten man etterhvert kan transportere. Noen som vet om det kommer til å bli noe hint av realisme i forhold til skipets oppførsel på vannet, eller kan et linjeskip snu på en femøring? Man kan jo drømme om scener som ligner angrepet på Københavns red, noe som AoP hadde fint klart hvis det ikke CtD'a hele tiden, fått en mmo versjon ville vært overlegent. Endret 4. juni 2007 av Civilix
Zlash Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 (endret) Ett par spørsmål til de som har peiling på dette spillet; 1. Hvordan vil det fungere, kan man plyndre byer, raide sammen? 2. Vist man blir drept, hva skjer da? 3. Guilds/Claner? 4. Jeg så litt på siden og man kan være pirater i spillet. Vil alt bli kaos og serverene blir rene anarkiet ettersom alle gjør slik de vill? 8755158[/snapback] 1. Vi sier at det er 3 "vanlige" sider å velge mellom. England, Spania og Frankrike. Alle disse eier en viss andel av havnene i spillet. Man kan ta over havner ved å først sette dem under "beleiring". Dette gjøres ved å gjøre oppdrag/selge varer/(kjøpe varer?) i havnen det dreier seg om. Man kan si at et land må først få innflytelse med innbyggerne i havnen før man kan ta den over. Når dette skjer åpnes en PVP sone hvor de egentlige eierene har mulighet til å forsvare havnen ved å angripe andre land i en X radius fra havna. Pirater har en større radius og kan angripe hvem som helst (utenom andre pirater) i området. Hvis havnen fortsatt er under beleiring etter Y tid vil det åpnes en instance for 50 av de mest dedikerte. Der vil de få mulighet til å kjempe over eierskapet av havnen i en 25vs25 kamp. Når en havn er under beleiring vil også dette påvirke prisen på varene i havnen. Prisene vil stige og handelsfolk vil ofte risikere å trosse farene for å forsøke å få en god pris for varene sine. Man kan i teorien unngå PVP ved å holde seg unna slike zoner, men da blir du ikke rik . Sannsynligvis vil du også se større "raids" hvor guilds vil eskortere handelsfolkene sine til porten, senke angripende pirater og dele pengene etterpå. Når dette blir vanlig vil også pirater velge å gå sammen i flokk for å ha mulighet til å senke slike raids. Pirater kan ikke ta over porter, men de har ett lignende system for å plyndre dem. Jeg tipper likevel at de fleste piratene vil du se luskende rundt i utkanten av PVP soner. 2. Hvert skip har en viss andel "durability" poeng. De små skipene har mange, mens de større vil kanskje bare ha 1-3. Når du "dør" mister du ett poeng på skipet og når alle poengene er brukt opp vil du miste skipet for alltid. Du vil alltid respawne i en havn når du dør. 3. Selvfølgelig. 4. Pirater vil ikke ha mulighet til å kjøpe de største skipene, men de har mulighet til å stjele skip fra andre spillere som de bekjemper i kamp. Disse skipene vil derimot kun ha ett durability poeng. Med andre ord, blir du senket som Pirat må du ofte finne deg ett nytt skip. Pirater er regnet for å være "Hardcore" mode. De som er i marinen kan til en hvis grad hele tiden få nye skip billigere eller tilogmed gratis avhengig av deres "rykte" i spillet. Pirater må enten kjøpe skip til fullpris eller stjele dem fra andre spillere. På grunn av prisforskjellen vil nok de fleste piratene bli sett drivende rundt i mindre, raskere skip. Endret 5. juni 2007 av Zlash
Robert. Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Hvis pirater kan stjele hele tiden skip - Omg noob.
Skyax Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Hvorfor leste jeg på Gamer.no at det ble utsatt til 4. kvartal 2004?:S Og det va skrevet i 2004, så det var bare skrevet feil årstall...
alleibruk Skrevet 8. juni 2007 Skrevet 8. juni 2007 Hvorfor leste jeg på Gamer.no at det ble utsatt til 4. kvartal 2004?:SOg det va skrevet i 2004, så det var bare skrevet feil årstall... 8788143[/snapback] stemmer nok det.. de har rota med dette spillet i årevis. blir nok en flopp tenker jeg
Kasp Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Har det kommet noen mer spesifikk informasjon angående releasedato enda? Siste jeg hørte var at det skulle komme etter juni 2007 en gang, men det kan jo være når som helst. :/
Canute Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 (endret) Hvorfor leste jeg på Gamer.no at det ble utsatt til 4. kvartal 2004?:SOg det va skrevet i 2004, så det var bare skrevet feil årstall... 8788143[/snapback] stemmer nok det.. de har rota med dette spillet i årevis. blir nok en flopp tenker jeg 8817302[/snapback] Tror nok du har misforstått litt. Grunnen til at det har blitt utsatt år på år, er at de har laget spillet større og større. F.eks. så skulle man Egentlig bare ha skip, og ikke en avatar (person). Personlig har jeg stor tro på spillet. Jeg tror ikke at det blir så veldig stort, men at oss som faktisk vil spille det, vil få stor utbytte av det. Endret 20. juni 2007 av Canute
ØysteinT Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 http://www.burningsea.com/pages/page.php?p...rticle_id=10349 SoE skal markedsføre spillet for Flying Labs, mens FLS skal drifte det, drive kundeservice og utvikle det videre.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Hvis pirater kan stjele hele tiden skip - Omg noob. 8785679[/snapback] Omg, håper ikke slike som deg kjøper spillet.
Snorre Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Da er det vel bare å vente til høsten kommer, finne fram øyelappen, rom-en, sjørøverhatten og papegøyen og seile ut på de syv hav. Tror dette spillet har et stort potensiale og kan bli riktig så bra. That is hvis utvklerne gjør jobben sin! Av d videoene jeg har sett virker fysikken og skademodellen på skip veldig bra. Man kan for eksempel skyte i stykker master osv.
E23Dude Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Noen her som har Beta tilgang som har lyst og selge ?? er jævla sugen på og spille dette spillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå