Gå til innhold

nye spille-brett til BF2

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg har begynnt og bli temmelig lei av dei samme banene på BF2.

veit nokon om ein plass eg kan laste ned andre baner?

takker for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du prøvd deg på mod? Project Reality er en av de beste modene jeg har spilt og der er det mange nye maps. Du får i tillegg nytt og mye mer intenst gameplay.

Endret av Bastian90
Skrevet
Har du prøvd deg på mod? Project Reality er en av de beste modene jeg har spilt og der er det mange nye maps. Du får i tillegg nytt og mye mer intenst gameplay.

7714272[/snapback]

hvor finner eg moden da?

Skrevet
Kan jo prøve PoE2. en super mod til bf2. kan lastes ned fra blant annet battlefield.no

7720374[/snapback]

Denne modden kan anbefales! Masse spennende brett som gir litt variasjon fra stardard maps!

Genial mod :thumbup:

Skrevet
kva er realisme? og kva gjer "moden"

7720084[/snapback]

Den gjør forandringer for å gjøre det mer realistisk. De har f.Eks fjernet crosshair siktet, sånn at man må se gjennom løpet for å ha god treffsikkerhet. Man tæler færre skudd. Medics kan ikke revive de som har blitt skutt i hodet. Bare spec ops har fallskjerm.

Det har også blitt lagt til nye kamp-typer som:

Conquest, men man må angriper flaggene i en bestemt rekkefølge

Eskortering. Enten må US/UK frakte en pilot, eller så må mec frakte en leder fra et spawn til ett annet.

Det har blitt lagt til flere kits, og forandre på hva hver kit har. Sniper har også blitt en request kit, sånn at bare ett hvis antall på samme lag kan ha sniper på en gang. I tillegg har de diverse lagene fått ett hobedvåpen, sånn at fleste US slodater har m16, kina har ak-47, mec har AG

Er ikke sikker om jeg husker alt rett, for jeg er selv ganske ny til dette. Men Project Reality er den eneste grunnen for at jeg fremdeles spiller "BF2"

Skrevet
Spill/kjøp tillegspakker til bf2 da... ;) eller forskjellige mods

7711672[/snapback]

eg har lastet ned 2 og 3 men få av banene virker.

når eg trykker på join game legges spillet ned.

er det noen forklaringer på det?

skal prøve å laste ned PoE2 nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...