Gå til innhold

Noen andre som har fått TBC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg kom hjem idag og skulle ta posten. Jeg tok den og gikk inn. Jeg åpnet pakken og der var TBC! Noen andre som har fått det?

Skal jeg installere det eller ikke? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei jeg kom hjem idag og skulle ta posten. Jeg tok den og gikk inn. Jeg åpnet pakken og der var TBC! Noen andre som har fått det?

Skal jeg installere det eller ikke? :hmm:

7711263[/snapback]

Gratulerer, ja hvorfor ikke installere?? da er du vel klar tenker jeg. Men tror ikke du kan spille før 16 januar uansett

Skrevet

Hvor bestillte du fra?

Mener å ha lest at "butikker" som skal selge dette, ikke har lov til å sende ut / selge før utgivelses dagen. Eventuellt de som skal ha de i posten blir sendte en dag før, så de får de på dagen.

Skrevet (endret)
Mener å ha lest at "butikker" som skal selge dette, ikke har lov til å sende ut / selge før utgivelses dagen. Eventuellt de som skal ha de i posten blir sendte en dag før, så de får de på dagen.

Jeg så de hadde det på Playcom på åsane senter i Bergen i dag, men jeg vet ikke om de selger det, det sto i hylla bak disken.

Endret av Tommy T
Skrevet

Jeg har et lite date med den lokale Elkjøpbutikken den 16. kl.10. Så kommer til å skaffe meg TBC der tenker jeg. :)

Og gratulerer til deg :) Må være deilig å ikke trenge å stresse med å skaffe TBC i tide.

Skrevet

Joohooo.... Sitter atm å ser på boksen min med TBC Collectors Edition jeg nå da. :tease:

Hentet det akkurat på posten. Vet man ikke kan spille før tirsdag da. Men TBC CE

pakken er NAIS den da.... :D:D:D

Skrevet

hehe, Heldig-griser :p

Jeg har bestilt på komplett.no.

Ringte dem i går og sa at folk hadde begynt å få TBC i postkassen allerede.

Og jeg lurte på da om de sendte det ut snart.

Da fikk jeg svaret: Nei, alle levrandører før den den 16ende.

Så sier jeg: Hvordan kan da platekompaniet og diverse andre allerede ha sendt den ut da?

Men dem nekta på at noen annen butikk hadde bedere leveringstid enn dem fortsatt.

Så jeg sitter vel rimelig glatt med skjegget i postkassa til ca. 19ende før jeg får den tipper jeg :<

Skrevet

Gratulerer til dere som allerede har fått det, men må si det er ganske latterlig av de butikkene og være så ute av stand til å følge enkle regler satt av utgiveren av spillet.

Håper det får følger for butikkene. For at dere skal ha fått det allerede nå må de ha blitt sendt ut mest sannsynligvis torsdag. Så feil kan ikke de butikkene ta uten at de er klar over at dere vil få de før tiden.

Dere ville fått de på tirsdag om de hadde sendt de idag.

For min egen del plukker jeg opp TBC: Collector's Edition 00:01 Tirsdag. Trenger uansett ikke spillet før det.

Skrevet
Jeg har nå installert TBC og lastet ned patchene. Men hvor skal jeg aktivere kontoen min for TBC bruk eller så?

7712287[/snapback]

Hva med å vente til Tirsdag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...