Gå til innhold

Tidenes peneste bilspill!


Jc-g

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enn så lenge kommer det bare til Xbox. Det blir produsert som en "Only on Xbox" tittel. Konseptet virker utrolig nyskapende. Spillet går ut på at du designer dine egne biler (du eier en egen bilfabrikk), og konkurerer mot verdens største bilfirmaer. Målet er å øke salget, og masseprodusere nye biler, etterhvert som merkenavnet ditt blir kjent. Spillet kommer til Europa i februar 2003.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-28 16:09, skrev Bralt:

Synes Gran turismo3 ser like bra ut jeg!



 

Haha sier nå jeg. :smile:

GT3 er mørkt og dystert.. Lett å få det til å se bra ut. Kan ikke sammenlignes med Racing Evoluzione! :grin:

 

Men dette Xbox-spellet ser jo veldig bra ut... selv om jeg holder meg vekk fra bilspill.

Lenke til kommentar

Quote:


Haha sier nå jeg. :smile:

GT3 er mørkt og dystert.. Lett å få det til å se bra ut. Kan ikke sammenlignes med Racing Evoluzione!
:grin:


 

Lurer på hvordan du kan si det uten at du har prøvd spillet? hvordan vet du at spillet har fluid framerate? hvordan vet du hvordan animasjonene er? er det en ting jeg har lært meg, så er det at screenshots betyr ganske lite visuelt i forhold til når du har spillet på TV'en/skjermen forran deg - ergo det kan være meget stor forskjell.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-29 01:40, skrev bidz:

Quote:


Haha sier nå jeg. :smile:

GT3 er mørkt og dystert.. Lett å få det til å se bra ut. Kan ikke sammenlignes med Racing Evoluzione!
:grin:


 

Lurer på hvordan du kan si det uten at du har prøvd spillet? hvordan vet du at spillet har fluid framerate? hvordan vet du hvordan animasjonene er? er det en ting jeg har lært meg, så er det at screenshots betyr ganske lite visuelt i forhold til når du har spillet på TV'en/skjermen forran deg - ergo det kan være meget stor forskjell.

 

 

 

I en preview fra gamespot, så sa de at spillet kjørte på 60 FPS. Bil-fysikken skal være svært bra, samtidig som AI'en var utfordrende. I flg. Gamspot, nesten for utfordrende. Jeg har ikke testet det, så jeg skal ikke uttale meg. Men det er et faktum at dette ser ufattelig mye bedre ut enn GT3. Det er et av de 4 PS2 spillene jeg har, og det ligger forholdsvis langt bak dette. Men GT3 har alikevel god grafikk for et PS2 spill å være.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-29 01:53, skrev Jc-g:

I en preview fra gamespot, så sa de at spillet kjørte på 60 FPS. Bil-fysikken skal være svært bra, samtidig som AI'en var utfordrende. I flg. Gamspot, nesten for utfordrende. Jeg har ikke testet det, så jeg skal ikke uttale meg. Men det er et faktum at dette ser ufattelig mye bedre ut enn GT3. Det er et av de 4 PS2 spillene jeg har, og det ligger forholdsvis langt bak dette. Men GT3 har alikevel god grafikk for et PS2 spill å være.


 

At det ser "ufattelig" mye bedre ut vil jeg nå si sterkt imot. bakgrunnene ser, ja - bedre ut. bilmodellene synes jeg faktisk ser dårligere ut. asfalten varierer, noen plasser bedre, noen dårligere.

 

Skal du dog sammenligne, så sammenlign med GT Concept, siden det har endel friskere/skarpere og finere grafikk enn GT3 (naturligvis, siden GT Concept er nyere, og er basert på den samme spillmotoren).

 

Men uansett, så kommer det jo an på gameplayet. GT3 har vært, og er kongen av bilspill (iallefall GT spill - det finnes dog bedre rally alternativ - imho synes jeg rally delen i GT spillene burde blitt fjernet) simpelten pga. den totale pakken.. grafikk, lyd, lisensierte biler, fete baner, _masse_ gameplay og ekstremt lang holdbarhet - samt utrolig rått i 6 player i.Link battle osv.

 

Gleder meg til GT4 kommer engang mot neste jul/nyttår. Mulighet for og laste ned nye biler høres jo digg ut :smile: men det er jo ca. 1 år unna iflg. producer'n av GT spillene :sad:

Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg kjøpte Xbox jeg. Det er på tide at PS2 eiere skaffer seg sterkere briller og innser at spillene til Xbox har penere grafikk samt bilder som IKKE FLIMRER. Beklager, men PS2 henger etter teknologi. Sånn er det bare. Kanskje kommer det en PS3 som kan sammenlignes Xbox? Derimot har PS2 størsteparten av spillmarkedet. All ære til det. Enkelte spillprodusenter prioriterer å produsere spill på PS2. Kanskje noen spill er bedre av den grunn. Vel da har jeg sagt mitt. Dette bilspillet ser helt rått ut!

Lenke til kommentar

grafikk er ingenting, gameplay er alt. finn ut det snart a.

 

(ps, jeg har også xbox, å likern)

 

Har aldri likt bilspil no særli, men rallisport liker jeg. det er fordi det er gøy, ikke fordi det er sannsynlig eller realistisk eller hva folk kaller det. det er gøy, tvspill skal være gøy. så får det andre være det samme. sånn ferdig.. drit i å ødelegge denne posten med blahblah best, OGSÅ. gonatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...