Kaste Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Halaos! jeg var den heldige vinner at et stk eksemplar av Dark Messiah Of Might and Magic til jul *WIIIII* men gleden viste seg å være kort varig... da jeg skulle registrere cd-keyen over steam for å ta meg en heftig match over nett fikk jeg denne hyggelige beskjeden: "Duplicate product code. the product code you've entered has already been activated by an existing steam account, and is therefor Invalid. Your subscription to Dark Messiah has not been completed" Jeg har sent inn sånn greie på steam support siden og fikk vite at de desverre ikke kunne restte key min siden jeg ikke hadde kvitering.. (grunnet julepresang) Kan jeg levere det inn på hvilken som helst spill butikk å få et nytt? anything, PS: Jeg la ved bilder av coveret når jeg sendte for å få resatt cd-keyen Øyvind
fffuuu manchu Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Hør med den du fikk gaven hos om de har tatt vare på kvitteringen. Utover det tror jeg det kan bli vanskelig.
-Mr.T- Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Kanskje den du fikk det av i julegave har brukt CD-keyen allerede? Høres jo litt suspekt ut ( dette er på ingen måte en anklage ).
The Norwegian Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 (endret) M.A.O. Var emballasjen intakt? EDIT: Minner litt om da LooOool tok og innstallerte hl2ep1 på en ny steam account da det var broren sin :!: Endret 15. januar 2007 av Acolyt3
Kaste Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 embalsjen var inntakt ja, fikk nettopp vite at det var kjøpt over nett, så kansje de har tatt en titt
Windoge Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Er spillet kjøpt over nett medfølger det som regel en kvittering og angrerettskjema som lar deg fylle inn mangler eller feil. Hvis de som kjøpte spillet logger seg inn på sin konto der spillet var kjøpt finner man bevis der også.
Sirius Cobra Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 husk at du skal være meget presis når du skriver inn cd-keyen.
Kaste Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Skrevet 19. januar 2007 I know, I know... har hentet My old man for å se om han fikk det noe bedre til men nei. det riktig og den er brukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå