Gå til innhold

Lost Planet solgt 1 million allerede ?


Dempsey

Anbefalte innlegg

Oversatt fra nederlandsk.

 

Friday 12 January 2007- even though Lost Planet is out in stores across Europe from today onwards, its doing extremely well. Fisco has stated that the game, made by Capcom, has sold over 1.040.000 copies in the US and Europe together, and has therefore reached the one million limit in no-time.

 

Before the launch of the game, Capcom made a prognosis, hoping to sell the game at least 740.000 times. They have therefore reached and passed this amount by far on the european launch day. We ourselves were also very enthousiastic about Lost Planet, you can check our review here.

 

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=3848

 

Jeg trodde ikke spillet var sluppet enda engang. Helt utrolig isåfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler spillet dersom du liker action, rett og slett. Det er vel akkurat dette jeg finner tiltrekkende med spillet.

 

Gode kontrollere, variert og veldig heftig action. Samtidig har det god historie, og flott grafikk og fin flyt. Spillet virker faktisk veldig friskt takket være Mech's blandet sammen med å kunne gå til fots. Monstrene man slåss mot er helt enorme, og man mister pusten av størrelse og animasjonene. Boss fights er heftigere enn herftigst :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
GeOW har solgt mer enn 3 millioner om jeg husker rett.

 

Om Lost Planet har solgt 1 million tviler jeg på, i så fall må det være snakk om shipped units.

7708306[/snapback]

 

tenkte på i samme tids periode

Lenke til kommentar

Siste boss var maks nedtur, dårlige kontroller og kjedelig kamp =/ Resten derimot, var sykt digg. Kompis prøver litt på insane nå og T-ENG dropper jo så sykt fort! Ska bli moro å prøve, spesielt Green Eyes....

 

PS: Autoaimen på dette spillet suger, når man prøver å skyte halen til de rullende Akira'ene så tvinger autoaimen seg ofte på panseret deres, hvor man såvidt gjør skaden =/

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Dead Rising har vel nettopp solgt en million eksemplarer, hadde vært merkelig om Lost Planet tok de igjen så fort, jeg tror nok noen har lest en pressemelding feil her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...