Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sixpack er teit. Det nærmeste jeg noen sinne gidder å komme er nok at man såvidt skimter den. Kjedelig å dra av så mange kilo for å vise den frem, da.

 

Enig der. Bygge muskler er tingen :)

 

Men nå blir jo flere av musklene mer markerte med liten fettprosent da, det er jo et pluss. Sixpack driter jeg langt i :p

 

Og ja, han så temmelig bra ut uten å ha sixpack.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Sixpack er teit. Det nærmeste jeg noen sinne gidder å komme er nok at man såvidt skimter den. Kjedelig å dra av så mange kilo for å vise den frem, da.

8642763[/snapback]

Ja, det er teit å ha så lav fettprosent at man har synlige magemuskler.

 

Lav fettprosent er teit uansett, det gjør jo alle musklene så mye mer markerte :hm:

 

*Gidder, eller klarer?

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Ja, det er teit å ha så lav fettprosent at man har synlige magemuskler.

 

Lav fettprosent er teit uansett, det gjør jo alle musklene så mye mer markerte :hm:

8642802[/snapback]

Helt enig der, ikke noe fint i det hele tatt. :thumbdown:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Virker som mange her liker litt fett på kroppen :p
Lenke til kommentar
Ja, det er teit å ha så lav fettprosent at man har synlige magemuskler.

 

Lav fettprosent er teit uansett, det gjør jo alle musklene så mye mer markerte :hm:

8642802[/snapback]

Siden jeg ikke er konkurransebygger så er det jo mye artigere å trene om man slipper å sultefôre seg, miste fremgangen og generelt ha det fælt. Noen synes sikkert deff er et greit fenomen, om man ikke trives om sommeren uten lav fettprosent må man jo for all del få lov til å slanke seg.

 

*Gidder, eller klarer?

8642802[/snapback]

Jeg hadde klart det om jeg gikk inn for det, men jeg funker dårlig med næringsunderskudd. Kroppen min regulerer seg ganske mye, om jeg lever på næringsunderskudd får jeg hodepine og enormt nedsatt konsentrasjon. Om jeg prøver å spise meg til overskudd klarer den å si fra et eller annet vis da også. Dessuten er jeg glad i mat, er kjipt å ikke kunne ha god samvittighet etter ei pakke tjukklefse som blir godt over 1000 kcal.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Ja, det er teit å ha så lav fettprosent at man har synlige magemuskler.

 

Lav fettprosent er teit uansett, det gjør jo alle musklene så mye mer markerte :hm:

8642802[/snapback]

Helt enig der, ikke noe fint i det hele tatt. :thumbdown:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Virker som mange her liker litt fett på kroppen :p

8642817[/snapback]

Ironi ... :ermm:

 

Har mye med gener å gjøre om hvor stor/liten fettprosent man har, eller kan få.

Men å si at det ikke er kult å ha liten fettprosent er for meg ufattelig latterlig.  :no:

8642910[/snapback]

Enig, greit å ha litt underhudsfett, men fortsatt kult å ha lav fettprosent.

Lenke til kommentar

Takker for hyggelige tilbakemeldinger.

Angåënde sixpack diskusjonen, så synest jeg sixpack ser veldig bra ut.

Men ikke på 60kgs karer. ;) Må ha litt kjøtt på kroppen.

 

Jeg deffer nå bare for å gå ned ett par kg. Få litt bedre sommerform.

Noen sixpack blir det ikke.

 

Legger ut et bilde om noen uker for å se forskjellen.

Lenke til kommentar
Angåënde sixpack diskusjonen, så synest jeg sixpack ser veldig bra ut.

Men ikke på 60kgs karer.  ;) Må ha litt kjøtt på kroppen.

8643206[/snapback]

Nettopp :) Sixpack ser egentlig bare skinny ut så lenge man ikke veier gjerne 80-og-litt med en normal høyde. Har man et solid rammeverk kan man gjerne ha litt synlige magemuskler; da ser man veltrent ut fremfor bamsete.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Nettopp :) Sixpack ser egentlig bare skinny ut så lenge man ikke veier gjerne 80-og-litt med en normal høyde. Har man et solid rammeverk kan man gjerne ha litt synlige magemuskler; da ser man veltrent ut fremfor bamsete.

8643310[/snapback]

Synes det ser bra ut med six-pack om du veier rundt 75kg og ca. 180cm høy, jeg. Du kan ikke sammenlikne alle med bodybuildere eller fitnessutøvere!

Lenke til kommentar
Nok et bevis på at man ser best ut uten gaypack aka. sixpack.

8642700[/snapback]

 

Det der er jeg ikke enig med deg i det hele tatt. Skal man bygge muskler synes jeg magen også skal synes da den tross alt dekker halve fronten på overkroppen.

 

Dessuten, når ble sixpack gay? Det var lite gjennomtenkt svar :ermm:

Lenke til kommentar
Nok et bevis på at man ser best ut uten gaypack aka. sixpack.

8642700[/snapback]

 

Det der er jeg ikke enig med deg i det hele tatt. Skal man bygge muskler synes jeg magen også skal synes da den tross alt dekker halve fronten på overkroppen.

 

Dessuten, når ble sixpack gay? Det var lite gjennomtenkt svar :ermm:

8643473[/snapback]

Din subjektive mening. Min objektive mening er at Six-pack på alle under 100kg er femi.

 

edit: leif.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Det er altfor mange som skryter over at de har sixpack, men de er så syltynne at de småe musklene kommer til syne uansett. :-D

8643522[/snapback]

 

Ja, det er jo en ting, men når de faktisk har litt muskler i tillegg som de klarer og holde fettprosenten noget lav slik at de kommer til syne er en annen ting. Men skjønner jo også de som skal bygge for å bli store med bred v-rygg osv.

 

Jeg personlig trener for å se bra ut og være fornøyd med kroppen min. Jeg synes ikke en sixpack er å forakte.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...