Gå til innhold

Adolf Hitlers fetisjer


bonar

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om påstandene om at vår kjære adolf hitler angivelgi hadde svært avvikende seksuelle fetisjer? Alle, utenom en, av kjærestene hans begikk selvmord, må jo tyde på at han var en syk avviker. Etter det jeg har hørt, så nøt han å ligge naken i fosterstilling på golvet mens kvinnen sparket og mishandlet han.

 

Han deltok også på noe han kalte for jødofili, der de fikk en jødisk kvinne til å beføle og slikke på dyr mens han og andre nazi offiserer stod i ring og ronket.

 

Er det slik avvikende oppførsel som kan ha gjort han til den forferdelige mannen han er kjent som?

Endret av bonar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva synes dere om påstandene om at vår kjære adolf hitler angivelgi hadde svært avvikende seksuelle fetisjer? Alle, utenom en, av kjærestene hans begikk selvmord, må jo tyde på at han var en syk avviker. Etter det jeg har hørt, så nøt han å ligge naken i fosterstilling på golvet mens kvinnen sparket og mishandlet han.

 

Han deltok også på noe han kalte for jødofili, der de fikk en jødisk kvinne til å beføle og slikke på dyr mens han og andre nazi offiserer stod i ring og ronket.

 

Er det slik avvikende oppførsel som kan ha gjort han til den forferdelige mannen han er kjent som?

7703821[/snapback]

Jeg må innrømme jeg finner dette tvilsomt. Har du noen kilder?

Lenke til kommentar

Dette har svært lite med historiefaglighet å gjøre. For det første er ikke trådstarter interessert i å komme med kilder, for det andre, hvilken debatt skal vi ha ut ifra dette? Hvis formålet er å diskutere Hitlers person, årsaker til hans handlinger og hvilke ekkoer dette har gitt ut i verdenshistorien, burde temaet være litt videre enn dette her. Sånn som trådstarter fremlegger saken, virker han useriøs. Vi vil ha seriøs debatt på historieforumet, ikke "tror du Hitler likte å ligge naken?"-tråder. Denne stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...