Antero Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 hei dette er jo et gamelt spill, men jeg og en kompis hadde litt lyst å lane på det... Jeg har mistet cd 1, er det noen måter jeg kan fixe det på ? har ingen andre bekjente me dette spillet... så jeg kan ikke låne...
tidus2k4 Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 www.cdon.com selger first decade for 189kr da får du alle c&c spillene som har kommet ut.. dette inkluderer zero hour
Antero Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 (endret) er student, har ikke så mye penger han har ordnet en egen cd key men er det ingen andre måter jeg kan gjøre det på ? jeg vet ikke hva som er lov å diskutere på dette forumet, så jeg lar bare spørsmålet være slik... edit : typo Endret 12. januar 2007 av Antero
Thor. Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Er nok regler for det ja. --- #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. --- Siden du mangler cd en så har du et problem.. Men siden du har kjøpt spillet (som jeg går ut ifra) så kan du kontakte EA games med bilde av cd en du har/cover med serial. Kanskje du får en ny disk 1 da Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå