Gå til innhold

Tidenes feteste projektor!(R2D2)


Anbefalte innlegg

Dette er uten tvil tidenes feteste HD projektor:

r2full.png

 

R2D2'en er 1:2 størrelse og kommer med følgende funksjoner:

- Innebygget HD projektor

- Innebygget DVD spill

- Stereo lyd

- Minnekortleser

- I-Pod docking

- Gode tilkoblingsmuligheter

- Fjernstyrt

- Justerbar for projektering i taket

 

Sikkert noe jeg har glemt også.

 

Jeg SKAL ha denne. Hadde den bare kommet med innebygget HD DVD/Blue Ray så hadde alt vært komplett. Tilkoblingsmulighetene skuffer dog stort, med en mangel på HDMI og komponent så ser jeg ikke helt vitsen med å ha HD projektor :hmm: (med untak av video fra PC'en via VGA da)

 

Linker:

IGN

Hjemmeside

Dingz

Nettavisen(video)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å være gledesdreper - men overskriften din er svært misledende. Dette er ingen HD projektor. Den har 800x600 oppløsning og mangler innganger også. I tillegg er spesifikasjonene ellers ganske dårlige selv for en ikke-HD projektor også. Så den er ikke fet non-hd projektor heller. Ikke det jeg ville sett film på akkurat.

 

Men morsom er den nok!

Lenke til kommentar
Ikke for å være gledesdreper - men overskriften din er svært misledende. Dette er ingen HD projektor. Den har 800x600 oppløsning og mangler innganger også. I tillegg er spesifikasjonene ellers ganske dårlige selv for en ikke-HD projektor også. Så den er ikke fet non-hd projektor heller. Ikke det jeg ville sett film på akkurat.

 

Men morsom er den nok!

7704258[/snapback]

 

Hvor har du det ifra?

Står nå ganske tydelig her at dette er en HD projektor, eller er det jeg som misforstår? (jeg får iallefall skifte overskriften for å unngå misforståelser om det er jeg som har tatt feil :blush: ) Men jeg skal være enig med deg i at denne manglet en god del viktige tilkoblingsmuligheter. Når Nikko selv skryter av å koble den opp mot en PS3 så burde man jo nesten regne med at denne kommer med HDMI eller iallefall component.

 

Prisen skal forøvrig ligge på rundt 2500$ altså rundt 15000 kroner :)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Spesifikasjonene er som følger (fra produktets hjemmeside du linket til):

 

Projector:

Maxiumum projection size 2meter (80 inch)

Display System: LCOS Display panel

Resolution 800x600

Brightness: 1000 Lumen

Contrast: 500:1

Min./Max. Projection Distance: 1.5 to 5 meter

 

--

Audio/Video analog/digital IN and OUT

Earphones

Audio Optical Digital OUT

Video OUT

Audio OUT

Video IN

PC IN

Audio IN

Video IN

S-Video IN

 

 

Tok bare med det som hadde med projektoren og inngangene å gjøre. Så denne saken ingenting med HD å gjøre eller på noe vis i hjemmekino å gjøre heller. Utrolig dårlig kontrast, lav oppløsning, mangler komponent, HDMI/DVI inngang. Kan bare projisere opp til 80 tommers bilde! Og den er ikke widescreen en gang. Men sikkert morsomt (og dyrt) "leketøy".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...