Fruktkake Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Han kom til Ironforge for et par timer siden. Tok screenshots, samt filmet i 40 minutter, laster opp til Google Video. Skal legge til et til svar her når jeg er ferdig. Han slaktet halve byen i ca 40 minutter før en GM resettet serveren, og han var borte. Modem advarsel. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja jeg liker å ta screenshots.
Markusll Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Server: Grim Batol Navn: Highlord Kruul By: Searing Gorge
Keylar Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 (endret) Hvem er aimee?Jeg kjenner kun til én aimee på kor'gall, og det er en human female rogue som er så irriterende at jeg får mark. Sniker seg innpå clothies og forsvinner som den feige lille roguen han/hun er etterpå igjen. Attpåtil virker det som om han/hun har noe imot meg, i AB sist helg løp styggen kun etter MEG selv om 5 andre Horde dengte skiten ut av han. Jaja, det har endt med hevn fra min side også, til slutt var vi tre stykker som dro rundt i AB kun for å denge aimee. Gøy. 7703307[/snapback] Å herregud "you made my day" :!: . navn på horde'n din på kor'gall plx? Siiiiigdir, long time no see, nimrodiel her ;p Endret 12. januar 2007 av Keylar
zoqiet Skrevet 12. januar 2007 Skrevet 12. januar 2007 Hvem er aimee?Jeg kjenner kun til én aimee på kor'gall, og det er en human female rogue som er så irriterende at jeg får mark. Sniker seg innpå clothies og forsvinner som den feige lille roguen han/hun er etterpå igjen. Attpåtil virker det som om han/hun har noe imot meg, i AB sist helg løp styggen kun etter MEG selv om 5 andre Horde dengte skiten ut av han. Jaja, det har endt med hevn fra min side også, til slutt var vi tre stykker som dro rundt i AB kun for å denge aimee. Gøy. 7703307[/snapback] Og hvem er du ingame? :o Kan huske 3 litt ekstra sinna hord i en ab eller 2, men ingen nicks :<
Rostad Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Server : Daggerspine Sted : Searing gorge Navn : Highlord Kruul
Kombat-Kaare Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Hvem er aimee?Jeg kjenner kun til én aimee på kor'gall, og det er en human female rogue som er så irriterende at jeg får mark. Sniker seg innpå clothies og forsvinner som den feige lille roguen han/hun er etterpå igjen. Attpåtil virker det som om han/hun har noe imot meg, i AB sist helg løp styggen kun etter MEG selv om 5 andre Horde dengte skiten ut av han. Jaja, det har endt med hevn fra min side også, til slutt var vi tre stykker som dro rundt i AB kun for å denge aimee. Gøy. 7703307[/snapback] Og hvem er du ingame? :o Kan huske 3 litt ekstra sinna hord i en ab eller 2, men ingen nicks :< 7708977[/snapback] Corprusae, presten som hater feige roguer som hogger ned castere for deretter å vanishe.
DirtyBit Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Hvem er aimee?Jeg kjenner kun til én aimee på kor'gall, og det er en human female rogue som er så irriterende at jeg får mark. Sniker seg innpå clothies og forsvinner som den feige lille roguen han/hun er etterpå igjen. Attpåtil virker det som om han/hun har noe imot meg, i AB sist helg løp styggen kun etter MEG selv om 5 andre Horde dengte skiten ut av han. Jaja, det har endt med hevn fra min side også, til slutt var vi tre stykker som dro rundt i AB kun for å denge aimee. Gøy. 7703307[/snapback] Og hvem er du ingame? :o Kan huske 3 litt ekstra sinna hord i en ab eller 2, men ingen nicks :< 7708977[/snapback] Corprusae, presten som hater feige roguer som hogger ned castere for deretter å vanishe. 7715848[/snapback] dirtydog = aimee
Amon Amarth Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Jævla dritt monsteret skapet kaos i Vashj igår, i ogrimmar... typisk at han dritten skal komme når pc'n min er på verksted så jeg må sitte å lagge ijæl på laptop'n!
Entity extraction Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 (endret) server: bronzebeard By: IF Kruul=dead (men ikke i IF, han ble kitet bort tror jeg. Min guild tok han ned i silithus) Endret 14. januar 2007 av vetle
Dragutin Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Server: Kazzak Navn: Jegerdavid, Healthcare By: Ironforge Jeg og noen guildies prøvde å kite han til military ward, står alltid en hel haug med folk der som har alt gearet på Men vi tok han til kongen istedenfor, som ble one shottet av Kruul. Det var lite morsomt :/ Men hell yeah! Jeg ler hver gang en hel haug med folk løper mot han i fullt gear
ulrikft Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Hvem er aimee?Jeg kjenner kun til én aimee på kor'gall, og det er en human female rogue som er så irriterende at jeg får mark. Sniker seg innpå clothies og forsvinner som den feige lille roguen han/hun er etterpå igjen. Attpåtil virker det som om han/hun har noe imot meg, i AB sist helg løp styggen kun etter MEG selv om 5 andre Horde dengte skiten ut av han. Jaja, det har endt med hevn fra min side også, til slutt var vi tre stykker som dro rundt i AB kun for å denge aimee. Gøy. 7703307[/snapback] Og hvem er du ingame? :o Kan huske 3 litt ekstra sinna hord i en ab eller 2, men ingen nicks :< 7708977[/snapback] Corprusae, presten som hater feige roguer som hogger ned castere for deretter å vanishe. 7715848[/snapback] Igjen: Ja, hvorfor skal klassen som er designet for å ta ut cloth ta ut cloth.. rogues burde gå UT av stealth fo rså å gå rolig mot warlocks. Det er mye mer rettferdig.. ;D
Vorpal Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Server: Hakkar Navn: Liching By: Orgrimmar Guild som heter "Pretty maidens" tok han utafor Orgrimmar, og det endte med at en fra guildet ninja loota alt epics. :!:
Vaktmestern Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Server: KazzakNavn: Jegerdavid, Healthcare By: Ironforge Jeg og noen guildies prøvde å kite han til military ward, står alltid en hel haug med folk der som har alt gearet på Men vi tok han til kongen istedenfor, som ble one shottet av Kruul. Det var lite morsomt :/ Men hell yeah! Jeg ler hver gang en hel haug med folk løper mot han i fullt gear 7717768[/snapback] Var dere som fikk kitet han ja. Jeg kom akkurat til IF da folk begynte å rope "The king is dead!". Kruul var forresten i SW senere, og han dro akkurat fra Orgrimmar nå. (Kazzak)
Osiric Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Server: Trollbane Navn: Illicidin /Lykketroll By: Ironforge
War Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Denne fyren må ha koster serverene 900 milliarder gull i fix bills og blixx prøver å stoppe gullsalg. Han slo meg en gang og jeg fikk 7g i fix bill , han slaktet tusenvis.
Namek Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Fant en kort film av Kruul som trasher Ironforge... Kom en orc for og se og Link!
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Kruul har herjet IF på Frostmane i et par timer nå
WarpX Skrevet 14. januar 2007 Skrevet 14. januar 2007 Hørte nettopp rykter om at han skulle være i Orgrimmar på Grim Batol. Skulle reise dit for å se, men etter avgang fra Darkshore --> *boom* "World Server down".
Kombat-Kaare Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Kruul ble tatt ned på Kor'Gall igår utafor Undercity.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå