Gå til innhold

Highlord Kruul Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kom til Ironforge for et par timer siden. Tok screenshots, samt filmet i 40 minutter, laster opp til Google Video. Skal legge til et til svar her når jeg er ferdig. Han slaktet halve byen i ca 40 minutter før en GM resettet serveren, og han var borte.

Modem advarsel.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Ja jeg liker å ta screenshots. :p

WoWScrnShot_011207_171135.jpg

WoWScrnShot_011207_171139.jpg

WoWScrnShot_011207_171147.jpg

WoWScrnShot_011207_171153.jpg

WoWScrnShot_011207_171205.jpg

WoWScrnShot_011207_171217.jpg

WoWScrnShot_011207_171221.jpg

WoWScrnShot_011207_171316.jpg

WoWScrnShot_011207_171342.jpg

WoWScrnShot_011207_171427.jpg

WoWScrnShot_011207_171436.jpg

WoWScrnShot_011207_171450.jpg

WoWScrnShot_011207_171455.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hvem er aimee?

Jeg kjenner kun til én aimee på kor'gall, og det er en human female rogue som er så irriterende at jeg får mark.

Sniker seg innpå clothies og forsvinner som den feige lille roguen han/hun er etterpå igjen.

Attpåtil virker det som om han/hun har noe imot meg, i AB sist helg løp styggen kun etter MEG selv om 5 andre Horde dengte skiten ut av han.

Jaja, det har endt med hevn fra min side også, til slutt var vi tre stykker som dro rundt i AB kun for å denge aimee.

Gøy. :)

7703307[/snapback]

Å herregud "you made my day" :!: .

navn på horde'n din på kor'gall plx?

Siiiiigdir, long time no see, nimrodiel her ;p

Endret av Keylar
Skrevet
Hvem er aimee?

Jeg kjenner kun til én aimee på kor'gall, og det er en human female rogue som er så irriterende at jeg får mark.

Sniker seg innpå clothies og forsvinner som den feige lille roguen han/hun er etterpå igjen.

Attpåtil virker det som om han/hun har noe imot meg, i AB sist helg løp styggen kun etter MEG selv om 5 andre Horde dengte skiten ut av han.

Jaja, det har endt med hevn fra min side også, til slutt var vi tre stykker som dro rundt i AB kun for å denge aimee.

7703307[/snapback]

Og hvem er du ingame? :o

Kan huske 3 litt ekstra sinna hord i en ab eller 2, men ingen nicks :<

Skrevet
Hvem er aimee?

7703307[/snapback]

7708977[/snapback]

Corprusae, presten som hater feige roguer som hogger ned castere for deretter å vanishe.

Skrevet
Hvem er aimee?

7703307[/snapback]

7708977[/snapback]

Corprusae, presten som hater feige roguer som hogger ned castere for deretter å vanishe.

7715848[/snapback]

dirtydog = aimee :p

Skrevet

Server: Kazzak

Navn: Jegerdavid, Healthcare

By: Ironforge

Jeg og noen guildies prøvde å kite han til military ward, står alltid en hel haug med folk der som har alt gearet på ;)

Men vi tok han til kongen istedenfor, som ble one shottet av Kruul. Det var lite morsomt :/

Men hell yeah! Jeg ler hver gang en hel haug med folk løper mot han i fullt gear :p

Skrevet
Hvem er aimee?

7703307[/snapback]

7708977[/snapback]

7715848[/snapback]

Igjen: Ja, hvorfor skal klassen som er designet for å ta ut cloth ta ut cloth.. rogues burde gå UT av stealth fo rså å gå rolig mot warlocks. Det er mye mer rettferdig.. ;D

Skrevet

Server: Hakkar

Navn: Liching

By: Orgrimmar

Guild som heter "Pretty maidens" tok han utafor Orgrimmar, og det endte med at en fra guildet ninja loota alt epics. :!:

Skrevet
Server: Kazzak

Navn: Jegerdavid, Healthcare

By: Ironforge

Jeg og noen guildies prøvde å kite han til military ward, står alltid en hel haug med folk der som har alt gearet på ;)

Men vi tok han til kongen istedenfor, som ble one shottet av Kruul. Det var lite morsomt :/

Men hell yeah! Jeg ler hver gang en hel haug med folk løper mot han i fullt gear :p

7717768[/snapback]

Var dere som fikk kitet han ja. Jeg kom akkurat til IF da folk begynte å rope "The king is dead!".

Kruul var forresten i SW senere, og han dro akkurat fra Orgrimmar nå. (Kazzak)

Skrevet

Denne fyren må ha koster serverene 900 milliarder gull i fix bills og blixx prøver å stoppe gullsalg.

Han slo meg en gang og jeg fikk 7g i fix bill , han slaktet tusenvis.

Skrevet

Hørte nettopp rykter om at han skulle være i Orgrimmar på Grim Batol. Skulle reise dit for å se, men etter avgang fra Darkshore --> *boom* "World Server down".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...