Gå til innhold

Rune, Hva er det?

Gjest Slettet-3t93k9

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Mørn.

Jeg lurte på om noen hadde hørt om: Rune?

Bare kom over det når jeg søkte på google, så litt spennende ut, noen som veit hva man skal der?

Link: http://www.runegame.com/ ;)

Endret av Slettet-3t93k9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ja jeg har spillt det en del når det kom ut for 5 år siden eller hva det var...

kult nok det, men det lever nok ikke helt opp til forventligene nå om dagen...

Det er kult å på LAN... sånn alle mot alle med økser :cool:

Skrevet

Digget Rune da det kom ut. Fullførte det vel i alle fall to ganger. Mye tull i spillet, men også mye moro. Ingen tidløs klassiker, men et godt spill. Absolutt verdt å plukke opp hvis du finner det til en billig peng.

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet

Runer er genial ja, men i jeg fikk aldri testa det på LAN fordi alle LAN jeg var på (og det var mange) besto kun av CS, og fjortisser som hylte hvor god de var. Ingen som ville spille noe annet, som Rune. Synd egentlig, var steike morsomt SP messig.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet
Runer er genial ja, men i jeg fikk aldri testa det på LAN fordi alle LAN jeg var på (og det var mange) besto kun av CS, og fjortisser som hylte hvor god de var. Ingen som ville spille noe annet, som Rune. Synd egentlig, var steike morsomt SP messig.

7700041[/snapback]

Ok"

Tenkte bare jeg skulle spørre om hva det var.. :thumbup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...