Gå til innhold

Tabard of The Protector, hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tabard of the protector

Binds on picked up

Unique

Tabard

Use: show how heroic you are!

"for heroism at the battle for the Dark Portal.

hvor får jeg denne? ME WANT:D fant ikke på thottbot :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jau, bare å stikke ned til burning steppes til den der portalen. Snakke med dama og drepe 6 non-elite 60's. Kan være endel andre folk av motsatt fraksjon der da..

Skrevet
Jau, bare å stikke ned til burning steppes til den der portalen. Snakke med dama og drepe 6 non-elite 60's. Kan være endel andre folk av motsatt fraksjon der da..

7699871[/snapback]

Mhm. Var fullstendig kaos på min server, 100+ horde/alliance gjorde den questen. I tillegg til en haug med NPC'er kan du være bombesikker på litt fps-drop.

Skrevet

Fant det ut. Dark Portal. Quest giver er rett forann dark portal i Blasted lands. Drep 6 folk som spawner hyppig. ikke noe problem å skaffe kills. mye ally/horde så litt honor får man også.

Skrevet

Nice tabard og pissenkelt quest (på mage). Jeg hadde en najs bug der også mens jeg holdt på, kunne stå å kaste max rank blizzard og manaen (1400) regenna de 8 sekundene det tok å caste det, så jeg sto der og gjorde livet surt for ally, og invita folk jeg kjente som kom innom i 30 minutters tid :)

Skrevet

Tabarden ser ut akkurat som Argent Dawn-tabarden, men den har en ekstra effekt - hvert femte minutt kan man bruke den (flexe samtidig som man får noe som ser ut som Arcane Explosion rundt deg).

Det beste med den er for øvrig de nesten 5 gold man får for fem minutters jobb.

Skrevet
her er tabarden :)

7702008[/snapback]

pokkers ninja... hvem stakkars rogue måtte bite i støvet for at du ville ha shadowcraft helm? :p btw, helm of narv er bedre ;) eller pvp hjelmen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...