Gå til innhold

Budgiver amatører for wow-konto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ler meg skakk når jeg ser folk byr 2100 kr for det der. Da kunne jo jeg solgt min account for 4000....

7698596[/snapback]

se hvem som har bydd.....

Han burde godtatt et 1000 kr bud...

Skrevet

Se hvordan de byr da. 2 stk som krangler om auksjonen lenge før tida går ut og dermed presser seg selv til å betale mye mer enn hva startsprisen var.

Når jeg får full pvp epic gears på mine 9 karakterer ... Tørr nesten ikke å tenke på hva det ville være verdt når jeg ser hva andre får for sitt.

Skrevet (endret)

Ehm... Zomg han har might :dribble::hrm: skjønner ikke hvorfor de ikke levler selv og skaffer gear selv. Når de levler selv blir de mye bedre til å spille, og dermede er det mye bedre enn bra gear. Skills > Gear

Endret av Urgom
Skrevet
Ehm... Zomg han har might  :dribble:  :hrm:  skjønner ikke hvorfor de ikke levler selv og skaffer gear selv. Når de levler selv blir de mye bedre til å spille, og dermede er det mye bedre enn bra gear. Skills > Gear

7699214[/snapback]

Forstår det godt jeg, etter at man har 2-3-4 lvl 60, så er ikke lvling-prosessen så djevelsk fristende for å være ærlig..

Skrevet (endret)

Synes egentlig det er ganske gøy å levle jeg :cool:

Og uansett kunne man fått mye bedre charr for den prisen 2300kr WTF?

Endret av Urgom
Skrevet
Synes egentlig det er ganske gøy å levle jeg  :cool:

7699278[/snapback]

joda, selvsagt.. du får jo tier 2/3 locks/rogues for 100-200 britiske pund.. :p

Skrevet
Synes egentlig det er ganske gøy å levle jeg  :cool:

7699278[/snapback]

joda, selvsagt.. du får jo tier 2/3 locks/rogues for 100-200 britiske pund.. :p

7699311[/snapback]

konto koster 500-600,-? så.. du får 1800,- for... 240 timer? :p

fantastisk :innocent:

Skrevet (endret)

Yupp... bare chinese farmer som synes det er "mye" penger, for at de er så fattige ;) Viss du tenker deg litt om... du jobber på F.eks Rema 1000 du får ca rundt 100kr timelønn 6 timers dager = 600kr

du kan levle til 60 på 4 dager played visst du er uberpro. Med det gearet du har da får du maks 800kr for accounten. og jeg regner med at det er ingen som sitter 4 dager i strekk og levler, iallfall så hadde du tjent mye mere på å jobbe på rema de 4 dagene :thumbup:

Endret av Urgom
Skrevet (endret)

6000!!?? noen må være helt skrudd :hrm: GET A LIFE :p

Eller ei dame som man kan bruke penger på... Hmm de som betaler så mye for en account er WoW mer interesant enn damer :tease:

Endret av Urgom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...