Shivan Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Vil dette da si at NDA'n er fjernet? 7691643[/snapback] Nei. Fjerningen, hvis dette skjer mens Beta'en fortsatt er igang, vil bli annonsert på spillets offisielle sider.
Olanru Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 men angående de portene? må de åpnes eller gjør brannmuren det sjøl ?
Shivan Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 men angående de portene? må de åpnes eller gjør brannmuren det sjøl ? 7693120[/snapback] Spørs om det er en nødvendighet, men det finner en vel først ut når en prøver.
hugRmunR Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Tipper spilldynamikken blir som Dungeons & Dragons: Online (samme utvikler) But time will tell ^^
Shivan Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Tipper spilldynamikken blir som Dungeons & Dragons: Online (samme utvikler) But time will tell ^^ 7693577[/snapback] Har følgt LOTRO i 3 år nå, siden tilbake da navnet var MEO, og det blir få likheter i spilldynamikken mellom LOTRO og DDO. DDO ble laget til et mindre og mye mer 'spesialisert' marked, der det gjaldt å gjenskape PnP-gameplayet på PC via et MMORPG. Tror det blir mer korrekt å sammenligne det med AC/AC2. Det blir nok litt mer tradisjonelt enn DDO.
V-by Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 (endret) I mailen jeg fikk, står det: " Agree to participate in the stress test by logging in and playing the game on Saturday the 13th of January. Any player who does NOT play on Saturday the 13th of January will have their account deactivated and will no longer be able to participate in The Lord of the Rings Online™: Shadows of Angmar™ (LOTRO) Beta Program." så hvis jeg skjønner det riktig, så hvis jeg deltar på stresstesten på lordan, så vil jeg fortsatt kunne spille på betaen utover? @knadis Er det bare jeg her som syns hobbiten ser genial ut? hobbittene er geniale Hentet fra den offisielle LOTRO siden Endret 11. januar 2007 av tu30r6
Sinsen Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 I mailen jeg fikk, står det:" Agree to participate in the stress test by logging in and playing the game on Saturday the 13th of January. Any player who does NOT play on Saturday the 13th of January will have their account deactivated and will no longer be able to participate in The Lord of the Rings Online™: Shadows of Angmar™ (LOTRO) Beta Program." så hvis jeg skjønner det riktig, så hvis jeg deltar på stresstesten på lordan, så vil jeg fortsatt kunne spille på betaen utover? På Codemasters egne sider står følgende: EU Stress Test Event this weekend! This weekend sees the first European LOTRO Stress Test, which will officially open the Beta Program to the wider public for the first time. We'll be sending out thousands of invitations to players to come and join the game this Saturday and Sunday (13th and 14th January) in a unique opportunity to test the service to its limits…and beyond. As a bonus for those players that are lucky enough to be selected to join in, we've decided to allow those accounts continued access to the Beta Program right up until it ends! So make sure you create your account and log in this weekend and if you're lucky you'll be able to take advantage of this offer. To sign up for the beta program and to try your luck at getting into this weekend's stress test go to www.lotro-europe.com/beta. Good luck!
Walts Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Fikk vist key i mailen jeg å, men gjelder den kun for stress testen ? for jeg skal bort i helgen men har jo lyst til å være med på beta
V-by Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Fikk vist key i mailen jeg å, men gjelder den kun for stress testen ? for jeg skal bort i helgen men har jo lyst til å være med på beta 7696276[/snapback] jeg håper jeg slipper å spille om kvelden, jeg er opptatt da... men skal game nesten hele dagen hehe
Saint Anger Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Fikk vist key i mailen jeg å, men gjelder den kun for stress testen ? for jeg skal bort i helgen men har jo lyst til å være med på beta 7696276[/snapback] Hvis du ikke logger på mens stress testen er, så deactiverer de key'en du fikk, så da burde du få noen andre til å logge seg på for deg, så du får med deg resten av betaen. Jeg fikk også invitasjon, så jeg vet hva jeg skal på lørdag ^^
Olanru Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 så jeg ser det sånn at de som fikk invitasjon til stress testen da får bli med på Beta'en å da?
mortenmm Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 så jeg ser det sånn at de som fikk invitasjon til stress testen da får bli med på Beta'en å da? 7696819[/snapback] Jepp, slik har i alle fall jeg forstått det...
Olanru Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Skrevet 11. januar 2007 men det angående firewall...trur det har noe med window firewall å gjøre jeg ass...vet at man må gjøre lignende med WoW installeren. men når windows firewallen er av så får jeg ikke beksjed om at It appears that your computer is behind a firewall.
Crispin Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Gleder meg veldig til denne testen, endelig skal jeg få spille en skikkelig hobbit! Bildet ser veldig bra ut, og med tanke på jeg er en stor stor hobbit fan og liker selfølgelig lotr godt, skal dette bli en stor opplevelse håper jeg.
Olanru Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Skrevet 12. januar 2007 noe lignende her:=) har alltid likt Gimli jeg ass:) kongedvergen det ja..og at jeg digger LOTR er ikke rart heller ass...dverger, alver hobbiter, mennesker:) KONGE!
V-by Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 nå har jeg vel drivi å loada codemaster sia i 20 minutter, og får ikke registrert meg... faen... vil spille nå
Crispin Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jeg måtte laste ned spillet på ny, ser veldig veldig dårlig ut dette her viss i tillegg siden for å lage konto er overloadet
V-by Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 loader fremdeles på den samme siden... jeg som tenkte på å bare såvidt logge meg inn, og spille en time elns i dag. har ikke tid til mye jeg... skal stresse en fest..
Olanru Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 det er jo stress test da:) man stresser programmet til maks load for å se om det tåler det.)
Anbefalte innlegg