Olanru Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Hei! Fikk mail igår om at jeg er med på stress testingen av Lord Of The Rings :Shadows Of Angmar:) noen andre her som ble det å ell? http://lotro.turbine.com/index.php?page_id=69&siid=8 sjekk sia for trailere, screenshots osv:) ser helt KONGE ut Jeg gleder meg hvertfall! Alt annen snakk eksistere ikke her! Kun LOTR BETA! Bilder, meninger kommer på lørdag! kl 1200 er jeg i Midgard og herjer! Endret 10. januar 2007 av Skruff
Neppe Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Er ikke med nei. Men ønsker gjerne at du skriver litt om spillet når du har testet det. En mini pre-omtale.
NoLimit_^ Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 er også med, prøver å laste ned klienten via fileplanet på de åpne serverne, men tar evigheter.
Haarvekst Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Holder på og signe meg inn nå håper jeg får være med var det lenge siden dere registrerte dere?
Olanru Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 ja:) sommerferien 2006:) så du er nok for sent ute, de starter testinga på lørdag kl 1200. og ja jeg skal skrive en liten mini omtale:P gjett om jeg ska være dverg a:P
Olanru Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 no limit...si ifra når du børjar a! jeg kommer til å hete Northwood hvis det er mulig dverg ofc. så kan vi jo legge Midgard under våre føtter:)
V-by Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 jeg fikk ikke være med Men legg ut masse bilder, og skriv masse om hvordan det er
Haarvekst Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 (endret) fortell om Uien den er jeg spent på ^^ håper at det ikke ligner alt for mye på wow... hadde vært gøy med no nytt Edit: så just en video av det... Der jeg så Uien den så ræv ut :S Endret 10. januar 2007 av Haarvekst
ErlendRU Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Må følge med på denne tråden, dere har å legge ut bilder, info og meninger!
Olanru Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 fordel her er at man ikke kan registrere seg hvis man ikke er 18:P haha og håper JAGGU at det blir sånn at jeg slepper småunger som spørr om ditten og datten!
Olanru Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 noen som vet hvor lenge betaen foregår? 1 måned? 2 ?
Olanru Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 du så den ja...men det er din mening da:) ser bedre ut en WoW sin hvertfall! og du sitter ikke å trykker på alle knappene! her svinger du sverd/øks med musa! ikke ved å bruke såkalte "skills"
Olanru Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 http://community.codemasters.com/forum/for...splay.php?f=585 her er det offisielle forumet forresten
Shivan Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 (endret) fordel her er at man ikke kan registrere seg hvis man ikke er 18:P haha og håper JAGGU at det blir sånn at jeg slepper småunger som spørr om ditten og datten! 7689217[/snapback] Tja, hvem som helst kan jo påstå at de er 18 år, så det er jo ikke akkurat noen effektiv sikring. Poenget er egentlig at du må være fyllt 18 for å kunne skrive under/godta NDA (Non-disclosure Agreement). Denne har du forsåvidt brudt, ettersom du har sagt at du er med i Beta'en. noen som vet hvor lenge betaen foregår? 1 måned? 2 ? 7689265[/snapback] Stresstesten som er nå i helga varer vel et døgn eller noe, og jeg antar at kontoen din vil slutte å virke etter dette. Selve Beta-fasen vil fortsette heilt opptil launch, som jeg regner med blir tidligst mars. http://community.codemasters.com/forum/for...splay.php?f=585 her er det offisielle forumet forresten 7689446[/snapback] Codemasters' forum på LOTRO er ikke noe spesielt å skryte av, sammenlignet med det originale Turbine-forumet. lotro.turbine.com Der er det også mye posts av utviklere og slikt. Endret 10. januar 2007 av Shivan
Olanru Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 (endret) men jeg ser det sånn at jeg er signet opp til BETA'en jeg da. jeg fikk jo "beta" keyen så da regner jeg med at jeg for fortsette i 3 måneder med beta og i følge mailen så står det You Have Been Invited to The Beta testing Endret 10. januar 2007 av Skruff
Shivan Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 er faktisk 18 jeg da. 7690066[/snapback] Det var ikke det jeg sa. Men ved å være med i Beta'en så har du allerede sagt ja til å ikke si til noen at du er med i Beta'en, gjennom NDA'en. Les her (fra spillets hjemmeside): It has come to my attention that several beta players are breaking the NDA and think they are not, or think that I will not find out about it I would just like to remind you all that posting ANYTHING about beta, ANYWHERE other than this forum constitues an NDA breach. Today I discovered a clan were using "hidden" forums to discuss beta. another clan was found posting screenshots in a non-hidden forum. I WILL find out about you and your beta participation will stop as suddenly as it started. Breaches such as these on clan forums will result in the entire clan being removed from the beta. I don't know how else to make some people understand otherwise. So, if you see your friends and guild mates breaking the NDA you can either be a friend to them and save your own place in beta by getting them to delete it all, or, you can report them to me and I will deal with them. If you want to translate it for your guildies/friends so that they can't say they didn't read it/understand it, feel free to. The entire NDA is posted here for your convenience. Otherwise, at the very least read the following clause over for me. It will save me a lot of work and chasing and it will save you your spot in beta. "5. Protection of Confidential Information. During the course of the Preview Program, you will have access to non-public information concerning the Game, including, but not limited to, the game design, look and feel, computer software, game concepts, storylines, features, screen shots, characters, graphics, audio, visual images, any information, discussions or postings of Codemasters or other participants in Preview, Feedback, business methods or other technical or business information which is not generally known and which is proprietary to Codemasters and/or Turbine (and/or their respective affiliates, publishing partners, licensors or licensees) (“Confidential Information”). All of the foregoing is confidential and proprietary to Codemasters and/or Turbine (or their respective affiliates, publishing partners, licensors or licensees). You agree to treat as confidential all Confidential Information (including your password) of which you become or are made aware in connection with your participation in Preview, regardless of whether it is specifically designated as confidential and regardless of whether it is in written, oral, electronic, or other form. The Confidential Information may include, without limitation, trade secrets, know-how, inventions, game interfaces, technical data or specifications, testing methods, business or financial information, research and development activities, product and marketing plans, and customer and supplier information. You agree that you shall maintain all Confidential Information in strict confidence; you will not disclose or permit access to Confidential Information to anyone other than Codemasters or Turbine (or its respective affiliates, publishing partners, licensors and/or licensees), or discuss Confidential Information with anyone except within the Game itself or on the Preview boards accessible by logging in with a username and password on http://community.codemasters.com/forum/for...play.php?f=585; and will use all Confidential Information only for the purposes of your participation in Preview or playing the Game after commercial release. Your obligations and Codemasters’ rights under this Paragraph 5 will continue and survive any termination of this Agreement. " men jeg ser det sånn at jeg er signet opp til BETA'en jeg da. jeg fikk jo "beta" keyen så da regner jeg med at jeg for fortsette i 3 måneder med beta og i følge mailen så står det You Have Been Invited to The Beta testing 7690072[/snapback] Vet det har blitt sendt ut invitasjoner til Stress Test som starter nå på lørdag, og derfor antok jeg at det var dette du hadde fått. Stresstesten varer fra lørdag til søndag.
V-by Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 sjekka spam mailen min. Hadde fått invitasjon til stress testen på lordan. Your invitation to the LOTRO Beta Stress Test this Saturday synd jeg skal ha fest da
BlåseJobb Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Er det bare jeg her som syns hobbiten ser genial ut?
Olanru Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 det er bare stress testen da.... men det står i mailen at jeg må åpne en haug med porter. er dette et MUST eller trengs det ikke? jeg har jo spilt WoW som det står også at du må åpne porter for å spille men jeg gjorde det ikke
Anbefalte innlegg