Gå til innhold

ebay playstation frakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lagt inn bud på en playstation på ebay fyren som selger har 100% positive ++

hvor lang tid pleier det og ta før noe som kommer fra statene kommer i posten

og hvor mye sånn c.a er det i frakt fra usa til norge

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Visst dette er ditt første kjøp på Ebay så vil eg anbefale deg å sende ein mail til selgar før du legg inn bud med nødvendige spørsmål. Dei kan som regel antyde frakt kostnadane, men om eg skal gjette så vil eg tru den vil kome på noke mellom 60-90$, kanskje meir etter mine erfaringar. Forskjellige selgarar opererar med forskjellige frakt kostnadar, og det kan vere fleire 100 kroner å spare på å velge den billegaste. Det største eg har handla frå Ebay er skarptrommer, og dei ligg på 50-70$ i frakt, men veg også mykje mindre enn i ditt tilfelle ein Playstation 3? Lykke til!

Kor lang tid ein pakke brukar til Noreg varierar, men sender dei med standard flypost brukar det å ta sånn ca. litt over ei veke.

Endret av arv
Skrevet

Frakt er det selgeren som bestemmer, så spør først.

Når det gjelder pris må du legge til 25% moms og et tollgebyr som er 150kr ellerno sånt.

Når det gjelder leveringstid tar det ofte rundt en uke, men siden det må igjennom tollen tar det sannsynligvis lenger tid.

Skrevet (endret)

det er ikke en ps3 men enlitt spesiell playstation1

btw hva gjør de i tollen ? åpner de alt og stuerer eller hva

Endret av fanboy
Skrevet

Siden det er playstation 1 regner jeg med at den koster under 1000kr, da kan han isåfall sette GIFT og riktig verdi... Eller han kan la være å skrive GIFT og sette verdien til under 200kr (feks 25 dollar) og den glir rett igjennom.'

Dette gir du i instruksjon til selgeren om du vinner auksjonen. Han er selvfølgelig ikke pålagt å gjøre det, men jeg har aldri vært borti en selger som ikke er villig til å skrive ned verdien.

Skrevet

Alternativt kan du bruke Jetcarrier, kanskje ikke denne gangen, men senere. Da behøver ikke den du handler med ordne frakt annet enn til teminalen i New Jersey. Tjenesten er gratis så lenge du ikke bruker. Den Jetcarrier håndterer da også fortolling etc. Og jeg jobber ikke for firmaet, men har brukt det for frakt av bildeler etc, fungerer utmerket.

http://www.jetcarrier.com/default2.asp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...