Gå til innhold

Treghet i stikka, kan det fikses?


Anbefalte innlegg

Det kjennes ut som det er treghet i bevegelsene når jeg flyr med stikke. har prøvd å fly med tastatur og å fly med tastatur og mus. Begge de andretingene virker mye mer responsivt enn stikka. Om jeg for eksempel legger over full sving og skal rette opp igjen vil det ta lenger tid med stikke enn med mus føler jeg.

 

Er det noen måte å fikse det på så stikka blir mer "følsom"?

 

Jeg bruker logitech attack 3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg forklarte meg sikkert dårlig. Mente det som at når jeg legger stikka fullt over til sida tar det tid før helikoteret reagerer. Det er som "stikka" i helikopteret ikke reagerer like fort som stikka mi. det gjør helikopteret lite responsivt under taktisk flyvning og raske unna manøvre.

Lenke til kommentar
Hehe, jeg forklarte meg sikkert dårlig. Mente det som at når jeg legger stikka fullt over til sida tar det tid før helikoteret reagerer. Det er som "stikka" i helikopteret ikke reagerer like fort som stikka mi. det gjør helikopteret lite responsivt under taktisk flyvning og raske unna manøvre.

7693314[/snapback]

En slags lag?

Lenke til kommentar

Vet hva du mener, har selv en Cyborg Evo og har brukt den en stund nå. Spilte bittelitt på lillebrors pc her i jula og det var overraskende hvor stor forskjell det var på responstid Vs tastatur. Veldig synd at man mister dyrbar responstid, men på den andre siden er det vel litt endel av følelsen ved å fly med joystick.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...